Tor Trondsen har bestemt seg for å satse videre og har vært i full trening de siste tre ukene. Kapteinen vår har kontrakt ut 2006, og som vi alle vet: Dette er en spiller som virkelig blør for drakta! En kjempende Tor Trondsen vil absolutt kunne presse de to nåværende midtstopperne til å yte det lille ekstra. Det er rett og slett herlig med hard konkuranse om plassene!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
VM er eggen usikker på, keiko. Kan ikke tenke meg at VM kan tenke seg å sitte på benken i FFK. Det måtte han jo gjøre ihvertfall 2 år fremover. Bora og Raio er bankers.
Leser også at mange klubber er interessert i Martinsen, og han er under kontrakt, så Moss vil selge ham dyrt - om de i det hele tatt selger ham. Ser ikke noe poeng i å bruke mye penger på han når vi har så gode stoppere fra før.
Må du ha det inn med teskjeer, keiko??
Du vet godt at det er initialene til Vidar Martinsen. Selvfølgelig har ikke du nevnt usikker, det er det jeg som skriver.
Hvor gammel er VM? Kunne jo kanskje skaffet en forkjøpsrett eller hentet han for så å leid han ut igjen slik at vi kunne dra nytte av han om to tre år? På den måten kan jo vi la andre klubber utvikle talentene for oss, slik de gjør i rosenborg. Men det kan jo komme til å koste litt dette også, vet ikke hvor mye moss vil forlange for han jeg?
Vidar Martinsen er fortsatt aktuell i FFK, selv om Bora har skrevet under.
Vidar Martinsen kan spille hvor som helst i forsvaret, er forholdsvis høy, er veldig rask og er kun 22 år.
Det er vel ikke helt usannsynlig at KTE kan tenke seg VM som ny venstre back, da Wade Barret høyst sannsynlig reiser tilbake til Aarhus, eller blir solgt til en annen klubb.
Men FFK vil sikkert ikke strekke seg veldig langt når det gjelder overgangssum, så sjansen for at det blir en annen tippeligaklubb som strekker seg lenger enn FFK er nok stor.