Det er nok de færreste som kommer i dress, men moro om noen dresser seg opp litt da! Skjerf kan du jo uansett ha, og dress med nostalgidrakta under er slett ikke så dumt.
Nå har vi feiret FFK i to helger på rad i supporter utstyr.
Det er kun et fåtall som har hatt muligheten til det da. Etter Brannkampen dro jo de fleste hjem pga jobb dagen etter, og det er mange som ikke var med til stavanger, eller som tok familetoget hjem...
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Det er nå en byfest, for alle. Ikke bare supporterne. Men for hele hopen. Som jeg sa på toppen av sia og.... Gleder meg jeg. Skal bli gøy. Nei, møter opp i finstasen, men med skjerf. Prøve noe nytt nå. Og oppfordrer alle andre til det og! La oss få noen flotte mannfolk i dress og kvinnfolk i lårkorte skjørt! Da blir det nok livvat skal du se! :D
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!
Byfest eller supporterfest - same shit, different name. Jeg møter i dress og ffkskjerf. Hvis andre velger å droppe dressen får damene bare flokka seg rundt meg da vøtt :p
Eneste som bekymrer meg litt er temperaturen da. Blir det varmt? Blir det kaldt? Gikk igjennom garderoben i dag og er stadig like fortvila... All finstasen er for stoooor! Og dumme PJ vil jo ikke låne bort buksa si til en stakkar bukseløs engang...
Men det skal bli artig å se Olavesen i dress da. ;) En med riktig innstilling.
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!