Når kampen var over og hele stadion sang for fredrikstad mens fyrvekeriet smalt må jeg bare innrømme at jeg stod der med tårer i øya og frysninger nedover ryggen..
Sinnsykt deilig.....
---------------------------
Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.
Utrolig!!! UTROLIG!!! Klyper meg i armen enda!! :) Satt og gråt på stadion som en unge... Er fortsatt helt rørt...
Var flere som stod å gråt når fløyta blåste. Flere i PH(nevner ingen) som gjorde det. Sterkt.
Dette blir ihvertfall en fin uke for meg. Kommer nok til å gå rundt å plystre hele uka.
Gratulerer med plassen i tippeligaen 2005! Var på stadion forrige søndag og ble imponert over trøkket! Tippeligaen trenger dere (ref LYN - LSK: 2500 tilskuere)!!
Var flere som stod å gråt når fløyta blåste. Flere i PH(nevner ingen) som gjorde det. Sterkt.
Dette blir ihvertfall en fin uke for meg. Kommer nok til å gå rundt å plystre hele uka.
Felte en liten tåre sjæl jeg, dæven klarte bare ikke holde igjen, var utrolig stort.
Var selv i Trondheim i dag. Uheldigvis. Konge her oppe. Observerte en kar som gikk rundt med FFK-vimpel på ryggen. Herlig å se her oppe. Kommer til å sove godt i natt. TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!
Kom akkurat på at jeg faktisk har gått glipp av de store begivenhetene på Stadion. Jeg var ikke på FFK - Kvik Halden 7-1, ikke på FFK - Oslo Øst i fjor, og heller ikke FFK - Tromsø i går... Da håper jeg på cupfinale til neste år :D
JEG ELSKER DERE ALLE......... er det noen som kan forklare meg at vi er i tippeligaen til neste år også, det har ikke gått opp for meg enda..
Vi skal spille i tippeligaen neste år også!
Igår slo vi Tromsø 1-0, pluss at stabæk og Bodø-Glimt tapte sine kamper. Dette betyr at vi har fem poeng ned til streken og kan dermed ikke bli tatt igjen siden det bare er en kamp igjen og spille. Så vi skal altså spille i tippeligaen til neste år også!