Sjøfors er fra Sølvesborg, som Ringberg, tror jeg. Har også spilt midtstopper tidligere(som Ringberg).
En som gjør over 30 mål i 2.div kan også funke i TL. Ref Ringberg igjen,
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Sjøfors er ikke mannen! Har sett han i noen kamper i år, og han har ikke imponert spillemessig, bortsett fra at han er på rett plass på rett tid og scorer mål. Er ikke den spisstypen vi trenger, samtidig som han heller ikke er god nok. Vi må hente inn klassespillere, ikke spillere fra lavere divisjoner!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Høy og hengslete, kan minne litt om Tore Andre Flo i spillestilen. Ikke veldig rask, men ikke veldig treg heller. Brukbar teknikk. Men har bare sett han et par kamper da... Da var han lite involvert i spillet, men scorte likevel et par dritt-mål.
Sikker på at du ikke mener den andre svensken til Kvik, ajg? Patrik fredhom er en spiller som passer bra til din beskrivelse, trodde Sjøfors var rask og teknisk.
mulig jeg blander de to, er ikke akkurat kvik-supporter... men mener å huske at sjøfors er høy og hengslete, og med ganske bra teknikk. men ikke blant de raskeste... korriger meg gjerne, men det jeg skulle fram til er at en spiller fra 2.div ikke hever FFK nå, uansett hvor mange mål han har scora! vi må ha etablerte klassespillere!
... korriger meg gjerne, men det jeg skulle fram til er at en spiller fra 2.div ikke hever FFK nå, uansett hvor mange mål han har scora! vi må ha etablerte klassespillere!
Hmmmm. Hvor mange mål laget Ringberg i 2 divisjon med FFK - 30?
Og det laget holdt vel et mye bedre nivå enn Kvik laget... Har hört mye bra om Sjöfors.