Om så ikke er tilfelle; kan noen ordne en billett til meg snarere enn snarest? Jeg setter kursen hjemover både denne helgen og neste, men håpet det skulle holde å kjøpe en billett til lørdag. Jeg har allerede betalt for flytur hjem, og det blir evig kjipt om jeg må bli værende i Fredrikstad...
Om så ER tilfelle... Hvem kontakter jeg for svartebørs? Holters SKAL med! :D Jeg har sett nok web-tv for en mannsalder.
Det er jo en del ledige billetter til togsettet som drar hjem rett etter kampen.. Men er jo ikke nødvendig og vente med å kjøpe.. Føre du vet ordet av det så er det utsolgt og det er ikke noe særlig..
---------------------------
Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.
Partytoget var "så godt som utsolgt" i kveld... Når interessen er så stor allerede, synes jeg plankehaugen bør ta initiativet til å sette opp en buss eller to i tillegg. Vet at flyene begynner å fylles opp også, så det er nok ikke lett å få noen rimelige billetter der.
Gladtoget er helt utsolgt,og det er kun 75 billetter igjen på familietoget. Det kan ikke settes opp flere tog, fordi strømforskyningen til Sørlandsbanen vil bli sprengt. Derfor tror jeg Plankehaugen vurderer å sette opp busser hvis det er noe interesse for det. Ser også at prisene på SAS og Norwegian har føket i været de siste dagene, noe som indikerer at det er stor pågang på billetter. Sikkert mange fra Fredrikstad med andre ord. Vet også at det er mange som kjører selv bort over. Dette blir en høydare dere.
Er forresten kun 100 billetter igjen for salg til Tromsø kampen. Byen kokær.
Og så har vi Stjernen................
Say no more!
aaaahhhh, så glad for at jeg var kjappt ute da gitt.... Noen ganger lønner det seg ikke å være treg. Noen fler som ha det gnidd inn? ÅÅåååhh, så deilig da dere. Å ha bilett mener jeg!
Og du, Lars, jeg har ikke glømt den trøstebuttonen! Jeg gleder meg som en unge ti denne turen.
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!
Bruker den samme taktikken selv jeg. Når jeg skal på tur, springer jeg ned til sjappa og handler så fort billettene blir lagt ut. Virker hver gang det gitt.:)
Fytte rakkern og jeg gleder meg til neste helg. Vi skal knuse dem på tribunen!!!!
hei vi er en gjeng på7 stk vi skal drekka på familie toget:), så dem andre som skal drekka hehe, fikser vi festen der også.:)
men m litt mere ordna former da
heia ffk;)
Var med på en togtur tidligere. Der fikk vi en "IQ-test". Blir det noe slikt på familietoget denne turen og? Det var skikkelig flott å ha noe å bryne seg på. Turen gikk så raskt da. Artig.
aaaahhhh, så glad for at jeg var kjappt ute da gitt.... Noen ganger lønner det seg ikke å være treg. Noen fler som ha det gnidd inn? ÅÅåååhh, så deilig da dere. Å ha bilett mener jeg!
Pass deg, eller så kommer jeg og raner fra deg biletten din! Kødder ikke med supporters uten bilett:cool:
Kristian B, du får ta i bruk apostlenes hester da vet du. Begynner du å gå i dag, er du sikkert der til lørdag. Da har du penger til å overnatte og. :D
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!