Vi er en del snæbbuser som drar bortover på fredag, har fått ordnet billig drikke på en pub som heter Rød, vet ikke hvor mange denne tar men kan jo sjekke litt mer;)
Det er ca 10 min gange fra jernbanestasjonen, bare å følge kaia nedover så ligger Nedre Holmegt i bak-kant der Gosenstubben blir til Skansegt, ved noen hoteller og barer...
Nedre del av holmengata ja... Skal vi si gamle SportCafên? hehe ;)
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
"Sjøhusene i Stavanger har byens største lokaler for arrangementer og består av konseptene 2 Trapper Opp, Sjaluppen, De Røde Sjøhus, Rødbar, Rødkjøkken og Manesjen våre lokaler er over 4 etasjer som kan brukes hver for seg eller i tilknytning til hverandre. Vi har lokaler som kan passe til en hyggelig middag for ti, men vi kan også invitere til arrangement med plass til 1700 personer."
"Rødbar er baren der du går for å ha det godt. For å treffe venner. For å bli kjent med nye. Her går det an å samtale uten å måtte brøle for i det hele tatt å bli hørt. Her kan du sitte og småprate mens du lytter til god musikk.
Kanskje skal du videre til andre begivenheter på huset"
Nå klarer vel kanskje ikke ph og prate sammen, uten å rope til hverandre når vi forser til kamp, men skitt au !!!!
:ffk:
Vi behøver faktisk ikke brøle engang, he- he
Ettersom jeg forsto så ligger Stadioen ett godt stykke fra sentrum...
Og jeg trur jeg fikk med meg at toget skulle stoppe på en stasjon eller to, tre før stadioen og at det var en pub/lokale der som har sportsdrikke til oss.
Fordi det ikke er noe direkte i nærheten av stadioen..
...og at vi skulle være der i 1 time før vi fortsatte til stadioen...
Men nå er ikke jeg lokalkjent nedover der, men høres det helt på trynet ut Kenneth??
Men med litt forbehold dere....
Fredag kveld på klubbhuset med sportsdrikke....
-men det var slik jeg oppfattet det ihvertfall :D
Jeg er ikke så fryktelig kjent jeg heller, men vet ihvertfall at man ikke kan spasere fra sentrum til stadio`n..
Om det er noen puber i nærheten av stadio`n som har åpent så tidlig på lørdagen vet jeg ikke, men tviler egentlig på det. Jeg kan jo forhøre meg, har noen lokale kjenninger jeg kan sette på saken.
Det er ingenting rundt stadioen, og det er jo nettopp derfor vi må stoppe før stadioen... for å "slippe" turen helt inn til sentrum for så å dra ut igjen.. (eller inn eller hva det måtte være.. ;) )
Men er alle i sentrum, kan jo dette fort bli litt spredd ja.....
HMMM.....
Gjør det. Jeg har fått navn på tre kanon-steder som absolutt anbefales, og som alle har erfaringer på slike store arrangement. Hvis ikke vi har booka bør det gjøres snarest.