Ja, da blir det fullt, muligens i løpet av morgendagen. Løp folkens, løp ellers får dere ikke biletter. Kjøp til barn, søsken, naboer, besteforeldre med mere. Den stadion skal fylles til randen, og med litt engasjenment fra guttane i haugen. Med det tenker jeg på Zoran og Dag, så synger hele stadion;
For fredrikstad jeg synger høyt..........
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Over 10 000 ! På onsdag!!!!
Da er det bare å begynne på glede-grue perioden da !
Det kommer til å blåse EN vei og det blir vår.
Det her må vel slå gamledager? kan ikke huske noe lignende fra 80tallet hvertfall..
:ffk::ffk:
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Lurer på hva de gjør med de billettene BBB ikke bruker. De har jo fått 750, men folk på nettet tror jo bare de kommer med et par hundre. Disse billettene er jo også regnet med her, så kan fremdeles være mange billetter igjen.
Angående bilettene Brannbastionen (ref. F-B, dem som kaller dem det) får, så er det 500 plasser på feltet deres, som kan utvides til 750, hvis nødvendig. Da blir sperringa flytta. Men det er lite sannsynlig, så da blir de 250 bilettene som er til overs lagt ut til salg på stadion en halv time før kampstart. Hvordan jeg vet det? Snakka med Geir i Aristokraten for et par timer siden.
Håper de få Bergenserne som kommer blir sunget i senk. Vi er som det er sagt tidligere nr. 1 på bortebane, på hjemmebane har vi fortsatt litt å gå på.
Skal vi gjøre noe med det folkens?
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"