FFK har bestemt seg for å leie André Andersen fra SFK ut sesongen. Synes det høres ut som en grei løsning. Disp. var neppe noe problem ettersom Sørlie er langtidsskadet og unge Staw stadig er opptatt med spill og samlinger for aldersbestemte landslag.
André var jo en sikker sisteskanse for oss i flere sesonger, men fikk dessverre en ganske uheldig sistesesong for oss før han ble et offer for Eggen sin storopprydning i stallen før 2002-sesongen.
Ønsker André velkommen tilbake til Fredrikstad Stadion som FFK-spiller. Håper han får noen minutter på banen, selv om det sikkert vil bli som innbytter (om Alex ikke blir skadet). Det fortjener han.
Dette synes jeg var morsomt både for oss som husker Andrè i FFK drakta og sikkert for han selv også...en bra løsning med tanke på situasjonen med Staw.
Enig med Hubro7. Håper virkelig ikke vi får se Andre Andersen i Tippeligasammenheng. Andre kan gjøre alt fra det glimrende til det helt håpløse, og det er et sjansespill å sette han på banen. Men regner ikke med at det blir aktuelt å bruke han da. Greit å ha han som backup de siste kampene...
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
kan hende jeg er litt rar, men kjenner ikke regelverket på dette så godt som jeg burde, men... har ikke fristen for kjøp av spillere godt ut?:confused:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
...puhh. Flott at de fikk tak i André!!!
For jeg drømte i natt at jeg sto i mellom FFKs stenger. Og jeg slapp inn den ene lompen etter den andre. Fikk utrolig mye kjeft av stopperne... :D
Hadde nok vært bedre med deg Svein enn Andrè. Kan huske mang en tabbe han gjorde i FFK buret. Like nervøs de kampene han stod i mål som da Peters driblet tunnel på tre stk som bakerste mann tidligere i år.
Tull og tøsy. Med unntak av 2002-sesongen så var André Andersen av lagets beste spillere og reddet oss fra mange poeng. Synd at man huskes best fra det siste man gjorde, og jeg skal innrømme at han hadde en dårlig sistesesong i FFK.
Uansett Andrè ....... Lykke til. Nå er du FFK-spiller.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Har noen minner fra siste sesongen hans, da han svært ofte var å se ute på midtstreken. Husker at jeg var livredd for å plutselig se en kjapp kontring fra motstanderne da...
Men han gjør det tydeligvis bra i Sarp, og jeg ønsker ham velkommen tilbake til Stadion. Men får uansett håpe Alex ikke blir skada... :ffk:
Haha, glemmer ikke da en i Plankehaugen ropte "kan noen kutte av beina til den mannen" etter en av hans fatale utrusninger den siste sesongen. Høres jo litt brutalt ut, men han gjorde fryktelig mye rart da. Men har alltid husket han som glitrende på streken.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.