Husk meg
Brukernavn
Passord

Bastionen en av de bedre supporterklubbene!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Se her

Nest nederste innlegget.

Nest øverste innlegget her

Lurer på om de vet noe om fotball i det hele tatt. Mener selv at Klanen er best og Plankehaugen på 2. Det mener også mange andre supportere. Klanen, Kanari blant annet.

---------------------------

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
Fred vær så snill . ser at du er medlem der spør han j.... indianer med siste inlegget (nick AJ) om hvilke sanger er det snakk om ... uuuuuuuu jeg blir så j.... irritert når jeg leser slikt.... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Lagt til:
Det er gjort. Skjønner at du blir hissig. :ffk:

Fredd

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til:
Det der er vel ikke noe å hisse seg opp over. Det kalles missunelse. Hva er det vi synger likt som klanen? Ikke en dritt. Det blir for patetisk. Vi dominerer på deres hjemmebane. Klart de føler seg dumme.

Landslagsspiller

Lagt til:
Hahaha, for noen idioter.
At pappaguttene rangerer seg selv i toppsjiktet er jo ikke noe annet enn latterlig og tragisk.
De blir sunget i senk på alle kamper, er få men de skal ha for tifo, i noen sammenhenger utenom det er de i bunnsjiktet.

Alle sier vi har kopiert alt rett fra andre, det er jo ikke sant,det burde de jo hørt på ullevaal, overdøva sosseungene ganske bra :p

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:
Hva med denne da gutter:
---------------------------------------------

1.Klanen
2.Kanari-Fansen
3.BBB
4.Kjernen
5.Bastionen
6.Plankehaugen
7.Stabæk Support
8.Briskebybanden
9.Oddrane
10.Vikinghordene
11.Isberget
12.Tornekrattet
13.Havørnan
14.Saftkokaradn

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til:
Hvordan klarer du å få Bastionen over Plankehaugen?

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av stenhard
Hvordan klarer du å få Bastionen over Plankehaugen?

Det er ikke min rangering. Fra Bastionenforumet.

Landslagsspiller

Lagt til:
ja det er det som irrterer meg... kopierer andre .. ja vel det er jo kjente supporter sanger så jeg skjønner ikke det der.. hvem i Norge synger på melodier "For Fredrikstad jeg synger høyt" eller "Når Ballen ruller" eller "Og alle elsker Fredrikstad"
Uuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaahhhhh jeg blir så sinnaaaaaaaaaaaa

Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Lagt til:
ufff må bare få det ut...

jebo vam pas mater onu smrdljivu u usta smrdljiva bastionska... napusite mi se kurcine prugerske govnari jedni iz Osla.... Konj vam pas sestru jebu u sred picke smrdljive....

hja det skal holde nå vel...

Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Det språket var desverre ikke på altavista/babelfish, men det sto vel ikke no vakkert likevel :)

Landslagsspiller

Lagt til:
HE HE ... du kan bare være glad for at du fikke ikke oversetelse på dette der for da hadde både skjermen og PC smelta av overopheting....

Dinamo Zagreb

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
Kroatisk? I så tilfelle, dette er det beste jeg klarte i en oversetter;

"jebo you dog matter the one rank into a stood rank bastion. relinquish we does kurcine prugerske shit singular through Weaken. Horse you dog sister jebu into a among picke rank"

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Landslagsspiller

Lagt til:
Yep... helt riktig og nå setter du bare ord som kn..... , fi..... pi..... etc der hvor det står fortsatt på kroatisk og da skjønner du vel ....

Dinamo Zagreb

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til:
La oss huske at dette bare er meningen til at par pappagutter. Den gjengse tonen fra Bastionen er at vi EIDE Ullevaal på søndag. Og ang. sanger, vi synger jo stort sett sanger ingen andre har, fordi vi henter inspirasjon fra bl.a. Sverige og Kroatia. Og det synes jeg vi skal fortsette med, å hente inspirasjon utenfra, altså.

Bams-fia, Jack og sang!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til:
Latterlig av Lyn-supporterne dette. Men mange av de har skrytt av oss også da... Men og sette seg selv over oss når de ble utsunget på hjemmebane er jo bare latterlig. Vi var vel rundt 1000 syngende, mens de var 200... De fleste av våre sanger nå, kommer jo fra kroatia, sverige og frankrike...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til:
Her er forøvrig min rangering av supporterklubbene denne sesongen:

1. Klanen
2. Plankehaugen
3. Kanarifansen
4. Kjernen
5. BBB
----------------------
6. Vikinghordene
7. Bastionen
8. Briskebybanden
9. Stabæk Support
10. Oddrane
----------------------
11. Isberget
12. Tornekrattet
13. Havørnan
14. Saftkokaradn

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Å ikke plassere Plankehaugen blant de 5 beste er iallefall et tydelig tegn på manglende kunnskap om alt annet enn seg og sitt!

Macka fra start!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Klokan
jebo vam pas mater onu smrdljivu u usta smrdljiva bastionska... napusite mi se kurcine prugerske govnari jedni iz Osla.... Konj vam pas sestru jebu u sred picke smrdljive....

"Jeg ønsker at ei bikkje kn..... den stinkende mora deres i munnen, dere i fuc.... bastionen; Sug ku.... min, fuc.... hel..... oppskrytte homojæ.... - de eneste i oslo. En hest knu.... søstra deres i den jæ... stinkende fi... hennes."

Søtt Klokan... ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Holters
"Jeg ønsker at ei bikkje kn..... den stinkende mora deres i munnen, dere i fuc.... bastionen; Sug ku.... min, fuc.... hel..... oppskrytte homojæ.... - de eneste i oslo. En hest knu.... søstra deres i den jæ... stinkende fi... hennes."

Søtt Klokan... ;)

Holters ... bare en liten søt og hel tvanlig utryk på kroatisk...

Dinamo Zagreb

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 okt 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Klokan
ja det er det som irrterer meg... kopierer andre .. ja vel det er jo kjente supporter sanger så jeg skjønner ikke det der.. hvem i Norge synger på melodier "For Fredrikstad jeg synger høyt" eller "Når Ballen ruller" eller "Og alle elsker Fredrikstad"
Uuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaahhhhh jeg blir så sinnaaaaaaaaaaaa

All ære til deg Klokan for å få flere kontinentale melodier inn på norske tribuner. Etter det jeg har lest har du gjort en super innsats. Men det er flere som bruker melodien til for eksempel "Når ballen ruller". Vi blant annent (les: Odd)

Når det gjelder kopi av sanger skjønner vel dere selv også at folk reagerer. Les denne, for eksempel:

http://www.klanen.no/forum/index.php?t=msg&goto=36196&

odd>alt

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Klart det at det er flere som bruker samme melodi på enkelte supportersanger men å si at de fleste sanger er tatt fra andre og t.o.m. at teksten er lik da ....
Kan hende helt i begynnelsen av sesongen og spessielt da med den der melkegreie men jeg vil gjerne ha fakta har fra bastionen gjengen om sanger vi sang på ullevål da....
Send oss teksten deres på "Når ballen ruller" og erfaringer om dere har problemer med å holde rytmen .....

Dinamo Zagreb

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til:
Hvorfor ligger ikke alle FFK sangene ute på ffksupporter.net? Vet de har en sånn side på plankehaugen sia, men den er jo ikke oppdatert på en stund så det hjelper lite..

Og hvorfor bruker vi ingen av de litt eldre sangene lenger? De nye er jo kanskje bedre, men det gjør jo ingenting med et litt bredere reportuar?

Engasjert hovedtribunist!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Julekake
Hvorfor ligger ikke alle FFK sangene ute på ffksupporter.net? Vet de har en sånn side på plankehaugen sia, men den er jo ikke oppdatert på en stund så det hjelper lite..

Tja, det har med å gjøre at vi følte dette var noe Plankehaugen skulle ha for seg selv. Kan ikke blande oss inn i absolutt alt heller ;)

Men om noen kunne tenke seg å skrive ned tekst/melodi på alle sangene og sende til meg på e-mail, så skal jeg få se hva jeg får gjort.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Landslagsspiller

Lagt til:
julekaka ... helt enig med deg når det gjelder bruk av de eldre sangene.. der kan jeg ta på meg skylda også . Blir vel litt for ivrig for at alle skal lære dem nye od da blir det vel litt formye av det. Regner med at det retter seg opp mot Brann .... Skal prøve å huske ... hvis ikke da er det bare å kaste en sko på meg .... he he he ...

Dinamo Zagreb

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25