Stemmer bra at matta fikk juling idag. Etter min mening en skandale at kampen ble spilt i det hele tatt under de rådende forhold. Her tror jeg vi må slite med "sen-skader" langt utover vårsensosongen 2005.
Starten av kampen minnet mer om vannpolo og avslutningen..?? Så ut som et treningsfelt for tanks!
Både Bjørn Bagstevold og banemann Tor Arne ble oppservert "gråtende" og "hode-ristende" under kampen. Vil tro Calluna går gode tider i møte og at regningen bør sendes NFF eller UEFA.
Banen så 100 ganger værre ut enn etter kampen mot Oslo Øst!!
---------------------------
... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...
Tipper at Tomba får istand matta, (tilogmed) a-laget har ikke brukt matta som treningsbane den siste tiden...
vi får håpe på høytrykk å masse sol de nærmeste dagene.
Har sett hva banemenn klarer å få til med matter som ser helt forjævlige ut. Har toren på at matta blir bort i mot like bra som den var før dages kamp til neste serikamp på stadion. Det ble nok tråkket for livet etter kampen i dag, og en ny match på onsdag tror jeg de kan se lenge etter.
Jeg lurte fælt selv når jeg kjørte forbi stadion i dag og flomlysa stod på. Det var overvann på veien, og hvor jævlig er det på stadionmatta da tro?
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Det som er litt synd er at det kun er banemannen som er igjen etter kampen å fikser matta. under kampen er det jo vertene som går over matta.
Men vet at ffk har ting på gang når det gjelder banepreparering. Tom har kjørt over m vals senest søndag for å gjøre matta bedre kompakt enn blaut, men det hjalp vel lite tipper j m det været som var idag.
NFF burde flyttet neste kamp til en av de 2 stedene i østfold som ikke fikk kamp denne gangen, var det ikke meløs å askim?
for å si det mildt, gjørmehøl, men glimmrende jobbing av spesielt Bjørn B, Tom K, og banemestern på gressvik(husker ikke navnet) så begynner matta å bli bedre, A.laget har også hvert ute å jobba , og Juniorene.
Banen er veldig ødelagt nedre del mot klokkesvingen, å det så ut som det hadde hvert jordrotter ute på banen å lagd 1000 hull der,
VI bør være glade at det ikke er kamp til søndag, men helt bra vil ikke banen bli i følge de som har peiling på det.
mye jobbing m matta framover altså for å si det m pene ord.
ikke kamp imorgen på stadion, heldigvis, men vi trenger ikke det regner som faller nå får å få fiksan, gikk selv ute på matta idag å hjalp til 1 times tid, sier bare møkk.
nå trenger vi fint vær i 1 uke minst, med høytrykk