Hva riksklovnen Hoff mener betyr ingenting. Fyren er kun på TV2 som underholdning, f.eks lik Marve Fleksnes.
Dersom han skulle få rett er det ikke på grunn av hans fotballkunskaper!
Han kan jo ikke si så mye annet da. Han sa jo tidlig dette, så dersom han endrer seg nå, går vel det på hans troverdighet(ikke at den er så høy at det gjør noe).
Det er bare å blåse en lang marsj i hva den klovnen sier, og heller fryde seg når han i siste serierunde må svelge stoltheten sin og innrømme at han tok feil:ffk:
Dagbladet tipper også att FFK rykker ned, sammen med songdal og Bodø Glimt på kvallik. Vel og merke, hvis lagene tar samme poeng på de fem siste, som de fem siste i vårsesongen.
Dette ser jo egentlig lovende ut. Klarer fotballnorge å tenne FFK, blir jo dette veldig bra.
Hoff er programforpliktet til å mene det han gjør... Hadde man spurt Hoff`rn mann til tulling, så tror jeg han hadde sagt noe annet... Eller kanskje ikke, mulig han er redd for represalier fra Tv2, eller redd for stort oppslag i Se&Hør?
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Gullkornet kom forsåvidt det.... ryktene fra de som så fotball sendinger på tv2 skal ha det til at hoffen har snudd og ønsker at FFK skal bli værende i tippeligaen.... merkelig fyr det der... Jeg for min del håper tv2 sender ivar på gata eller noe for å intervjue pensjonister på kjøtt tur til svinesund. Han har ikke noe som "ekspert" komentator å gjøre....
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
Jeg synes det til tider er veldig moro å høre på Hoff og Mini jeg. Ekspert eller ikke, underholdning er det. Og det er vel først og fremst derfor de sitter der.
Hoff har aldri sagt at han ønsker FFK ned. Men at han trur det. Kanskje ikke nå lenger!
Men nå har faktisk FFK et utrolig hardt program igjen. Brann, Tromsø og Lyn og ikke minst Viking borte i siste. Dette blir mer spennende en jeg har godt av!
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!