Publikumslaget FFK har på sine ti hjemmekamper trukket 8.224 tilskuere i snitt. I lagets tre første kamper på eget gress, mot Rosenborg, Vålerenga og Sogndal ble 10.000-grensen sprengt. Nå tror Eggen det vil skje igjen.
Foreløpig har ikke salget tatt av hos Aristokraten, hvor det i går ettermiddag var solgt 4.800 billetter. Enkelte venter nok på langtidsvarselet, før de sikrer seg billett til det som kan bli FFKs fjerde strake triumf på Stadion.
- Den dummeste påstanden jeg hører, er når enkelte på hevder at vi for hver seier er nærmere et tap. Det er ingen logikk i det, snarer tvert imot. Vi er nærmere en ny seier.
JEg håper det blir fult. hvorfor sitter folk og vurderer om dem skal på kamp eller ikke.. håper ikke folk har fokus på andre ting nå.. LØP OG KJØP FFK trenger all søtte nå:ffk::ffk::ffk::ffk:
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Tror det er ganske unødvendig å oppfordre oss her inne om å løpe å kjøpe billett. Tror de fleste som frekventerer disse sidene skal på stadion uansett.