Her kan Dere laste ned sangen
Jeg sang den nok for deg på festen før kampen mot Enga.
Vi må synge sangen din til Bora også Zoran:-) Jebinmatter Bårå Å-å-å Jebinmatter Bårå!!
Vi må synge sangen din til Bora også Zoran:-) Jebinmatter Bårå Å-å-å Jebinmatter Bårå!!
---------------------------
Macka fra start!
nå må vi huske på å ikke ta helt av da. hvis vi skal lære mange nye sanger på en gang, blir det bare tull. jeg mener vi bør innføre en ny sang for hver kamp framover jeg..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Den sangen er da på Plankehaugen-CDen!
Zoran, den du tenker på fra Ullevål er vel Amazing Grace-sangen som DJ lærte oss fra 2. etg på Metz før kampen. Den vi skulle hatt trompet på.
Uansett, gleder meg til skikkelig trøkk på stadion på søndag! Synes vi har vært hakke for tamme der, i forhold til hva vi har vist på andre lags arenaer.
Men kanskje en Zoran helt foran på Plaknehaug-tribunen kan inspirere flere av dem som står nedover til å synge!
Zoran, den du tenker på fra Ullevål er vel Amazing Grace-sangen som DJ lærte oss fra 2. etg på Metz før kampen. Den vi skulle hatt trompet på.
Uansett, gleder meg til skikkelig trøkk på stadion på søndag! Synes vi har vært hakke for tamme der, i forhold til hva vi har vist på andre lags arenaer.
Men kanskje en Zoran helt foran på Plaknehaug-tribunen kan inspirere flere av dem som står nedover til å synge!
Bams-fia, Jack og sang!
nope.... DJ sang den for meg på festen før kampen. Den fra Metz er litt treg og vanskelig ...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Ja......må lære sangene da!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25