Da er det bekreftet. Tore P. melder forfall, og da er det duket for Helland og Fallay i midtforsvaret...Hmm. Trur FFK skal være forsiktige på Hønefoss. Og drille noe av det deffansive arbeidet før denne kampen. Så får vi heller satse på å bli mer effektive forann boksen når vi får sjanen. Hvis Ringberge er tilbake i HamKam form bør vi kunne klare 0-1 til FFK. Men trur det blir et tøft oppgjør. Noen formeninger her om Helland - Fallay?
Tror det kommer til å gå bra jeg ..blir ikke no fint soillende FFK i dag .. heller et lag som ligger langt bakpå å går på kontringer .. hmmmm Markus til L-p .... L-P løper gjennom helle forsvaret og leker karusell med Grodås... MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL:ffk:
He he... Godt med evige positive supportere :D Har troa på at det kommer til å gå bra i dag jeg, vi reiser kjerringa og drar hjem med 3 poeng i kofferten, seier hjemme mot Godset til søndag, og vips, vi er der vi skal være :ffk:
Fallay er skadefri, men Tore P (tilbakefall?), Trondsen (mageproblemer/virus), Pettersen (liten hjernerystelse), Østli (mulig minnisk/leddbåndskade), og Forsberg (beinbrudd) er uaktuelle.
Det lille jeg har sett av Fallay så langt holder mål.. men jeg liker ikke at han må inn i en så viktig og vanskelig toppkamp på bortebane... helland er grei.. tror fallay er ganske kjapp, og kan derfor kompensere for hellands manglende fart...
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Kom også til å tenke på at Ringberg har spilt stopper tidligere... kanskje kunne det vært en ide og flyttet ned han, men da mister vi vel alt av goalgetter-egenskaper på topp...
det som er spennende er jo hvis enten helland eller fallay må ut. hva skal da skje? pål andrè har jo spilt mange kamper som stopper i ffk tidligere. muligheten da er jo å sette stian eller olof på backen. da har vi faktisk 3 venstre back muligheter og jeg vet ikke hvem av vebjørn og olof som tackler høyre backen best. stian gjør det neppe.
synd for anders ø at han er ute nå. nå kunne han fått matching på plassen jeg syns han passer best.
jeg tror og håper på at samtlige i forsvarsfirern klarer samtlige 90+ minutter i dag med glans!
Alle gjorde en god innsats i forsvaret i dag.. spesielt Helland sto frem... tror mange fikk bakoversveis når eggen satt vebjørn inn i midtforsvaret i 2.omgang, men han klarte seg meget bra!!!
Vebjørn spilte meget godt i dag, han har vel nesten spilt bedre på bortebane enn på hjemmebane? Vi må passe på å rose mens vi kan :D spesielt Vebjørn som har fått så mye pepper fra før...