Jaja.. Ny vanskelig bortekamp, etter et tungt tap som jeg håper guttane har klart å svelge for lengst... Hønefoss har overrasket meg i år, jeg trodde ikke de skulle henge med så høyt oppe som de gjør.. Jeg har troa på at ffk reiser kjerringa og tipper 0-2 til ffk... :ffk:
Tja. Vanskelig som et helvete. Hønefoss kommer til å bli en hard nøtt å knekke, spes med den effektiviteten vi viste mot Sandefjord. Og jeg trur ikke Hønefoss forsvaret er noe lettere å bryte igjennom. Jeg frykter nederlag, men tipper likevel
0-1 til FFK. Uavgjort er heller ikke så verst på bortebane mot dette laget. :rolleyes:
Sant det Funk1, uavgjort er ikke så ille mot et topplag på bortebane... Likevell hadde det smakt utrolig godt med seier og tre poeng i dag, akkurat slik som mot Ham-Kam :D Vi får bare håpe guttane står på og drar seier`n hjem :ffk:
Nei, nei... Ikke to 3-1 tap på rad, det går bare ikke :ffk: Selv om det blir en vanskelig bortekamp har jeg absolutt tro på seier i dag, mannskapet vårt er jo ikke såå skadesvekka...
Med Jørgen P, Tor T, og Tore P. ute blir dette dessverre en kamp som vi vil glemme svært fort.Hønefoss vil også reise kjerringa etter stor nederlaget sist søndag. FFK har kanskje taket på LF siden de vant i cup`n over det i fjor og året før hvis jeg husker riktig. Idag for vi nok ungjelde dessverre. 3-0. Håper jeg også tar meget feil :-)