Det eneste som antageligvis blir et lite minus imorgen er været.
Håper alikevel det blir bortimot fullsatt, for i morgen vinner vi med kalas sifre.:D:ffk:
Til Radoslav!
Du kan kjøpe fin (engangs) rød, gjennomsiktig regnkappe, med hette, hos Aristokraten, for kun kr 30,-
Hvis du behandler den med forsiktighet kan du sikkert bruke den flere ganger også.:D
Med dette høyst ustabile været jeg skimter ut av vinduet, så tipper jeg dessverre at mange tvilere velger radio og tv fremfor stadion i kveld. Håper likevel på rundt 8000. På hamkam.no ser jeg de forventer 10 000...
I følge FB, så er det jo solgt 7700 billetter. Nesten som det var i våres dette. Det er jo ikke kaldt i dag heller. Blir nok mange slengere som henger utenfor billettbua før kampen, så vi sier litt i underkant av 9000.
Masse mennesker, litt flomlys, god stemning og FFK poeng så blir dette en meget god søndag. Så kan vi i tillegg håpe på at våre med-nedrykkskandidater heller ikke tar så mange poeng.
seal_dm: Tror man skal ta det litt med en klype salt at FB sier det er _solgt_ 7700 billetter. Når de har regnet med 1000 til Ham Kam her, så er det nok billetter de har fått disponibelt, og de billettene de ikke får solgt blir returnert til FFK slik at man kan selge de før kampstart her. Og jeg tror ikke Ham Kam kommer med 1000 tilskuere, men omtrent 500-600. Med andre ord er det langt fra sikkert at det er _solgt_ 7700 billetter...
i følge det jeg har hørt så er det IKKE iberegnet billetter til kamma. de må kjøpe billetter på vanlig måte når de kommer til fredrikstad. felt F er imidlertid holdt av til dem.
(DjPete hadde nok rett)
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Re Costanza
Hvis vi tenker tilbake til kampen de spillte på Ullevåll mot VIF, var det ganske imponerende oppmøte av bønder der, så man skal aldri si aldri. Men realistisk 5-600 som du sier. Men med den fotballfeberen som herjer der oppe, er det jo lov til å håpe.