Leser på nettmøte med gutta at de er innstilte på å bli hvis vi rykker ned. Det er veldig posititvt å høre. Hvis det hadde vært noen som forlatte klubbe ved et evt. nedrykk hadde jeg trodd det kunne vært noen av disse. Men håper de blir for de er jo en av de beste spillerne våre. Men det blir vel ikke noe problem for vi rykker jo aldri ned!:ffk:
Suveren innstilling, av noen suverene gutter! Ja, skal ha honør for optimismen ddu å pølse.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Så spørs det om klubben har råd til å beholde Piiroja og Zivkovic i 1. divisjon. Det tviler jeg sterkt på. Hvert fall begge. Piiroja må jo også kjøpes fri og vil bli veldig dyr. Bare spør Vålerenga...
Han vil koste 1.5 million. Den summen har visstnok FFK opsjon på. Samme klubb krevde etter ryktene 3.5 millioner av Vålerenga for Raio, men da hadde han jo lenger kontrakt...
De kan jo ikke annet enn å hevde at de ønsker å bli da... De er jo programforpliktet til å uttale seg på den måten... Noe annet ville jo vært politisk selvmord...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Fryktelig strukterert denne tråden skulle være da. Har ikke merket for mye av det når det handler om andre ting. Her skrives det jo flere emner om samme ting uten at moderatorene gjør noe med det. Bør kanskje være litt mer konsekvente med det også da? Ikke bare når pinlige ting kommer opp.
Det virker som om både spillerne er beredt på å bli dersom det unevnelige skulle skje.
Hørte foredrag med Kværneng her om dagen, og han også sa at de mest sannsynlig ville bli selv om det ville bli * det unevnelige *
Fryktelig strukterert denne tråden skulle være da. Har ikke merket for mye av det når det handler om andre ting. Her skrives det jo flere emner om samme ting uten at moderatorene gjør noe med det. Bør kanskje være litt mer konsekvente med det også da? Ikke bare når pinlige ting kommer opp.
Helt ærlig så skjønner jeg ikke hva du snakker om her.
Helt ærlig så skjønner jeg ikke hva du snakker om her.
Tok du han ikkje?
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Ingen tvil om disse tre spillerne har hevet laget vårt vesentlig. Alt kommer jo an på økonomi - både overgangssum og lønn.
Om det er bare "publikumsfrieri", som ikke er helt ukjent blant fotballspillere, skal ikke jeg spekulere i. Men suverent hvis de fortsetter i klubben!
Her er forsterkningene i hvert fall jeg ropte om lenge. Synd ledelsen ikke skjønte alvoret da serien ble sparket igang, men bedre sent enn aldri