Jeg har true helt frem til det er teoretisk umulig å ikke beholde plassen. Tap imorgen gjør situasjonen bare verre dersom lagene rett foran oss gjør det bedre.
---------------------------
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Vel der du tar feil...HUSK..Det her er bare folks ærlig mening av hvordan man tror laget klarer seg i år...FFKsupporter.net tippa de ned før seriestart,og folka som driver det er like mye patriot(er) som du er eller noen gang kommer til å bli!Selvom de har en annen mening..De eller andre folk støtter klubben like mye selvom de tro klubben evnt rykker ned...
Jeg for min del har fremmdeles et håp om at de overlever(se forrige posten min)med mindre de ikke avgir poeng i kampen mot odd!Og kommer til å møte opp på resten av kampene med plankehaugen for å støtte laget..Og dette har jeg gjort i gode og onde dager sida 2 div!!de har vært der i flere år..Så blir veldig feil og idiotisk av deg å komme ut med den påstanden der..
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
lett å se hvem som er ekte patriot og halv veis patriot. Ekte har troa og villig til å støtte gutta, mens andre er bare halv veis.. :confused:
Om man har trua eller ikke avgjør ikke om man er ekte supporter.... La oss si at før den siste hjemme kampen er det klart at vi rykker ned(det skjer selvfølgelig ikke), da er det de som møter opp på kampen som er ekte supportere og de som blir hjemme medgangs supportere!!!!
mente ikke å si hvem er ekte og hvem er halv veis patriot, men jeg blir kvalm av folk som har mistet troen og folk som svarer: vil vente til mandag. mener ikke noe vondt med det, men om tap kan det ennå være mulighet. ikke ta sorger eller gleder på forskudd. kom på stadion i morra og støtt gutta. vi skal være den 12 mann :ffk::ffk::ffk:.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Det er helt bankers at FFK holder plassen i TL, så mange må spise hatter i slutten av oktober!! For meg som alltid har hatt troa blir det en festmiddag!!:p
Merkelig hvordan ting snur. I kveld slår vi laget som rundspilte oss i våres, og så slår vi songdal borte i neste kamp. Odd er jo ikke i den form de var overhodet, så det kan absolutt bli en morsom kveld.
Et par seire nå er hva denne byen trenger.
Må ærlig innrømme at etter kampen mot Enga så sanke troa noen få hakk. Men med full innsats, tæl og trøkk fra spillere og oss så rykker vi ikke ned. Mister ikke troa før ikke engang teorien kan redde oss..:ffk:
det var så dustete utalt det at jeg blir kvalm. hvordan kan en være patriot når en sier: realistisk sett tror jeg vi røkker ned, men jeg er optimist til siste stund!..... en bør vel tro det beste håper på det beste.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Nå er det snart nok, keiko. Har vært tålmodig med deg en stund nå, men du bare fortsetter i samme spor. Du trenger ikke fortelle alle hvorfor du blir kvalm hele tiden. Ta heller en pille mot det og bit tenna sammen.
Hvis du blir kvalm av at folk sier at de realistisk sett tror FFK rykker ned, så ligger nok problemet hos deg.
Og med dette gir vi oss med å diskutere person på denne måten. Greit, keiko?