noen som vet hvorfor Gherland MacDonald og Jose Garro ikke spillte i OL for Costa Rica??? Hvis de er noen av de største talentene fra Costa Rica burde de vel få spille.... Ble jo kåret til U21 VMs(?) beste spillere... OL turneringen er jo tross alt bare for spillere under 23 år.....
Såvidt jeg husker så var det vel i U19 de spilte, men godt mulig jeg tar feil der. Tror nok uansett Costa Rica har endel gode fotballspillere å velge mellom selv om det kun er snakk om de under 23.
da husket jeg vel feil.... men U19 er ikke dårlig det heller.... og det kan umulig være så mange gode spillere fra Costa Rica.... de ble jo rundspilt....
Og de ble ikke rundspilt i U17 i Finnland. Tror de kom på 4.plass, knepent slått ut av Brasil, som vant hele turneringen. Hvis jeg husker rett ble Garro kåret til turneringens beste spiller.
Hadde vært en perfekt anledning for å la MacDonald prøve seg i går, ja. I og med at det var rom for en spiller i utenlandskvota i troppen, og kampbildet etter hvert ble som det ble, så var det ekstra leit at han ikke fikk slippe til. Ikke sikkert anledningen vil by seg på samme måte senere i sesongen.
Tar forbehold om at MacDonald kanskje ikke er 100%... selv om han torsdag spilte kamp for juniorlaget - og scoret.