Er ikke Gylfi Einarsson en typ målskårer som vi er på jakt etter. Dette koster nok penger, men man vet jo at det resulterer i mål.
Til deg Høili, dette er kvalitet - ikke kvantitet!
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Er nok på god veitil å være enig med A9. For mitt vedkommende får FFK siste sjans mot Odd. Klarer de ikke å gjennomføre den på en skikkelig måte, takker jeg for meg. Sikkert ikke noe kjempetap for klubben, selvom jeg har vært på alle hjemmekampene siden 92. Men sånn er det...
Barabus: Støtte laget i medgang og i motgang, der sistnevnte faktisk er det viktigste. At du har vært der i 12 år har ingen betydning for framtida...det eneste som betyr noe er at vi er der på neste kamp, sånn vil det alltid være!
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
Hvorfor skal du plutselig trekke deg ut nå Barabus?? Vil du tilbake til 2 div., og kjempe i toppen der?? Der vant vi ihvertfall kamper. Jeg for min del vil heller se laget høyere oppe selv om det kommer flere tap der.:ffk::ffk: