Brannfakkel fra Høili
---------------------------
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Opprinnelig postet av super
et lite spørsmål til punkt nr 1 du
om han ville at de som hadde vært med opp skulle spille,hvorfor hentet han da ikke inn et par,tre erfarne spillerë som kunne dra lasset istede for 8,9 middels gode fyllmasse. med 2-3 gode så ville det vært mye større plass til de som hadde dratt lasset fra før?
De kunne selvsagt sjanset på det, og hentet inn 2 kvalitetsspillere, men hva om disse ble skadet? Da hadde fallhøyden på kvaliteten på førsteelleveren var stor, og da kan du banne på at Eggen hadde fått pepper fordi han ikke tenkte på bredde i stallen også.
Og med tanke på fjorårssesongen så skjønner jeg at han hentet inn litt bredde inn i troppen, dog, jeg hadde sett en kombinasjon. 1 kvalitetsstopper, og så heller fått litt mer bredde etter det kjøpet...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av Barabus
Jobben før sesongen var for dårlig, det ble det sagt fra om. Jobben i første halvdel av sesongen var for dårlig, det ble det sagt fra om. Hva skal egentlig til for at de ansvarlige hører etter? Hadde ikke Eggen vært så arrogant før sesongen, når hele fotballnorge uttalte at dette laget ikke holdt mål, da kunne det sett annerledes ut.
Meget godt sagt:D
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Hvis du ikke ville ha noe tilbake av pengene du investerte, er det jo nettopp det du har gjort, så vær så snill og hold kjeft, la laget du påstår står ditt hjerte få roen de trenger.
At du sier at du gruer deg til Odd-kampen sier vel at du er medgangssupporter mer enn de fleste. Du har investert lommerusk fra din egen lomme i forhold til det du er god for, og så skal du være så prippen? Det blir som om jeg hiver en tier i en ønskebrønn og blir misfornøyd når jeg ikke får det jeg ønsket meg, dog jeg egentlig ikke forventet stort av den tieren.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
FY, for dårlig tidspunkt fra enkelte, og komme med ,dersom o.s.v...
NÅ er det som gjelder.
La ikke FFK komme i stor gjeld til "stor haier" når plassering av stadioen avgjøres.
Her må De jammen de sikre seg.
VIL ikke høre , dersom.., i ettertid.
Ja. det er jo bare 2. alternativer???
:ffk::ffk::ffk:Gå PÅ BANEN OG GI ALT DE SISTE KAMPENE!;)
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Han forlanger ikke mye tilbake!!!!! Bare bestemme hvor nye stadion skal ligge......
...og hvilke spillere vi skal kjøpe, eller ikke kjøpe... og hvem som skal jobbe i klubben.... og han vil tydeligvis ikke at HH skal jobbe der, siden han gir den hyggelige nordlendingen all skylda for at det har gått så dårlig i år.... :)
Kanskje på tide at Høili kontakter de berørte for å få forklart det han mener har blitt missforstått.
Marching on together!
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Hvorfor snakker han med TV og ikke dem det gjelder.
Er det ikke noen i hans nærmeste familie eller omgangskrets som kan fortelle denne mannen hvordan han bør oppføre seg, eller jatter de bare med ham alle sammen.
:confused::D:ffk:
FFK på toppen i 2005
SJÆLÆLÆLÆLÆ
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Tror folk skal tenke seg om både en, to og tre ganger før de slakter mannen på det groveste.
Tross alt er det en særdeles dyktig og resultatorientert mann vi her snakker om,
...i motsetning til vår kjære sportslige ledelse.
La maktspillet få gå sin gang, så får vi se om ikke dette på sikt,
...faktisk kan komme FFK til gode.
FFK and Wisla Krakow forever...
Her skulle hentes gode forsterkninger og målsetningen var klar. Dette viste seg ikke å holde mål.
Han har derfor rett (og plikt) til å si i fra. "Varen" holder ikke den kvaliteten som lovet, den holder vanlig Høili-standard til kr. 10,- ikke til 5 mill.
Noen må ta på seg ansvaret for svikten, og det vi får servert fra FFK er ansvarsfraskrivelse og en gjennomgang av sjefshiriakiet i organisasjonen.
Jeg tror, som radoslaw, at dette kan komme FFK til gode på sikt, hvis ikke publikum og sponsorer trekker seg unna. Dette kan skje hvis ikke FFK tar noen håndgrep internt.
Men det er timingen og at han ikke kunne ta opp dette internt i klubben, som er svært kritikkverdig.
Av hensyn til at det viktigste for klubben nå er å redde plassen i tippeligaen, så burde hele denne diskusjonen ventet til etter sesongslutt.
Det bør jo også etterhvert være helt klart for alle, at det er stadionsaken som er hovedårsaken til Høili merkverdige oppførsel og det innrømmer jo faktisk også Høili selv.
:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Uansett det var utidig, ikke hva han sa, men at han ikke hadde tatt det opp med de rette vedkommende først. Høili bør vel kunne litt om kommunikasjon, spesielt i ledelses stillinger som han innehar.
:ffk::ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av Barabus
Tror ikke Høili har sagt noe annet noen gang. Lettere å forstå nyansene på TV fremfor en kreativ journalist med tabloidbriller og oppviglertrang. Mener også, JonAG, at de involverte bør snakke seg imellom, her er det misforståelser og feilsiteringer i fleng.
Hvis Høili har vært så naiv og latt seg utnytte av en sensasjonssøkende journalist i den store avisen FB, kunne han jo veldig lett ordnet opp i den misforståelsen ved å ta en telefon til HH... Eller han kunne benyttet anledningen når TV2 intervjuet ham til å sende en hilsen til Harry og sagt at dette var en misforståelse.
Greit nok at han er skuffet og har meninger om det som har skjedd så langt i sesongen, men han burde være såpass seriøs at han tok dette opp med den eller de det gjelder, ikke i pressen.
Hvis Høili så edelt har støttet klubben, uten å forvente å få noe tilbake, gjennon 20 år med motgang, hvorfor skulle det være annerledes i år? Nei, det er som Snæbbussaristokrat 1 sier, stadionsaken, som er den egentlige grunnen til at han nå trekker seg ut.
Synd at en støttespiller som Høili skal sette seg selv og egne interesser foran klubben han elsker, og komme med et utidig utspill som dette. Her bør Høili være voksen nok til å kontakte Harry og de andre i FFK-systemet for å rydde opp i saken.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25