fram til ferien spilte FFK veldig bra framover og forferdelig bakover. nå synes jeg dette har stbilisert seg veldig!
eggen og hansen har hentet inn forsterkninger til både midtbane og forsvar. flest til sistnevnte. men nå etter ferien synes jeg spissene våre har blitt hakket dårligere. selv om de ikke er noe dårlige synes jeg de har dabbet av litt. og forsvaret+en del på midtbanen har blitt bedre.
men det som bekymrer meg litt er at risholt har spilt et par dårlige kamper. håper ikke at han har mistet formen.
men jeg må jo si at risholt og spissene gjorde en kjempekamp mot molde! ringberg burde kanskje puttet et par i kassa?
Ja stor i kjeften liker enkelte å være, men å stå for det er det tydligvis ikke alle som tørr. Min oppfordring til "kanogvetalt" er ved neste anledning å holde kjeft, eller ta mot til seg å si hvem det er. Blir så oppgitt over folk som liksom skal være noe, og holde informasjon tett til brystet. Men uansett, håper jeg på ennå en forsterkning.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Er det hold i ryktene, noe det er stor grunn til å tro, synes jeg det er greit at folk legger dem ut her inne, selv om man ikke vil komme med navn. Spennende imorra dere!!