Bare 12 busser ? Betyr det at jeg som sitter i buss 14 må gå ?
Enig med at en del busser burde gått mye senere innover, kunne hatt en egen konvoi som gikk klokken 15-15.30 eller noe slikt. Er nok veldig mange som hadde blitt med dem i stedet for tidlig på morgenen.
Vi kjører egen konvoi med 4 biler innover kl. 15.00. Da rekker vi en tur på stranda før avreise. Blir det fint vær så blir det for lang tid i Oslo med Plankehaugen sitt opplegg.
Er det noen som vet hvor mange billetter som er solgt hos Aristokraten?
Trur man går glipp av mange hundre kanskje tusen stk på å sette opp alle bussene så tidlig. Det er ikke alle som lever ett supporterliv selvom om de støtter laget. Å gå rundt i Oslo på en Søndag i så mange timer er gørr kjedelig eller veldig dyrt. Får bare håpe at de tar i bruk bilen. Men med sommertrafikk så er det nok mange som blir hjemme. Synd!
---------------------------
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Jeg er planke medlem og reagere litt på at øl drikking skal være ett tema for at bussene skal gå så tidlig inn til byen, men all ære for at dem setter opp busser. tenk om dem bare kunne laget en Avstemning på tids punkt medlemer selv kunne ønsket også tatt det tidspunkte som hadde vunnet. :ffk:
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Synes det er helt greit at bussene går kl 1200 , og at Klanen har vært såpass at de har bedt oss inn til ett fotball-vorspiel i Tigerstaden !!! Dette viser en hyggelig tone, og Plankehaugen og FFK supportere er jo faktisk en av få grupper som kan matche seg med Klanens størrelse , og når de da først ber oss , og vi er IKKE nikkedukker, men det er tross alt en del 100 mennesker, Plankehuer om du vil , som har interesse for dette , så settes det opp busser i regi av Plankehaugen ! Apparatet rundt dette er , eller begynner å bli , ganske omfattende , og alt med avreise og busser og dirigering av mennesker , tar faktisk litt tid OG krefter, og sentrale folk har jo litt behov for å komme opp å puste en gang i blandt !!!!! Så all ære til bl a Ulf Berg, som er en FENOMENAL fyr som er uunnværlig i Fredrikstad !!!
Så ett utrop til alle i Fredrikstad, og på disse sidene : STØTT NÅ OPP GUTTA VÅRE I DENNE KAMPEN , BUSS ELLER IKKE BUSS !!!:ffk::ffk::ffk::eek:
Ja det er ikk snakk om at Plankehaugen og Berg&Co gjør en dårlig jobb, bare tenker at man kunne fått flere folk til Oslo med noen busser med senere avgang, det burde jo være i alles interesse !
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Når vi kommer fram og hopper av bussene kan vi vel finne på noe sammen? de har vel en badestrand der inne...vi kaprer bussene og tvinger sjåførene til å kjøre oss.
Tar vi med badetøy?
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Det er jo noe som ikke stemmer når de snakker om 50 busser samtidig som de setter opp avgang så tidlig som de gjør. Greit at de drar kl 12, men da kunne de jo aldri ha forventet så stor oppslutning.
Hadde vært mye smartere hvis bussene gikk klokka 4 spør du meg. Skjønner egentlig ikke hva plankehaugen har tenkt på. Målet må vel være å farge Ullvål i rødt og hvit, altså, få med så mange som mulig fra Fredrikstad.
man skulle hatt en 15-20 busser som gikk kl 12.00 og så kunne resten gått kl 15.30 eller no hadde jo blitt mye mere folk da .. men grunnen er vel at de skal ha så mange busser som mulig på rekke hahahahahhaha ... tull
Nei, de ansvarlige for denne turen har nok bommet litt der. Men la oss håpe at det blir flere enn 2000 som tar turen til Ullevaal fra Fredrikstad.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Er vel ikke for sent å gjøre noe med dette ennå???
Hvis en eller annen kjenner de ansvarlige..kan man jo kontakte dem å si ifra hvordan det ligger an..Så kan man jo reklamere for det i morgendagens f-b eller noe?Der man setter opp endel busser som feks går kl 15/16... De må jo ta et hint når de kun har klart å fylle opp 13 busser til nå?
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Plankehaugen er kontaktet pr. mail med anmodning om å vurdere og sende busser også på et senere tidspunkt, men svaret er negativt. Etter det jeg forstår har de ikke folk nok til å organisere enda et avreisetidspunkt.
Da jeg snakket med Aristokraten i ettermiddag var de i gang med å fylle buss nr. 16.
Jeg skal kjøpe 8 plasser i morgen tidlig. Vet også om flere som vil reise, som enda ikke har kjøpt plass, så det blir nok 20 busser tenker jeg. Noen folk er alltid veldig trege.:D
Fytterakkern som jeg gleder meg. Håper det blir skikkelig fart i bussbillettsalget i morgen. Uansett vi blir mange og klanen bør frykte oss, for røde og hvite på bortetur lager liv, det vet vi !;););) I GODE OG ONDE DAGER VIL VI TROFAST MØTE OPP, NÅR GUTTANE GÅR PÅ BANEN STÅR VI I SAMLA TROPP.....
Tror faktisk vi nærmer oss 3500-4000 jeg da. Husk at det er veldig mange som velger å sitte et annet sted enn i svingen. På Åråsen var vi vel 3-3500 stk, og det var vel såvidt Adidas ble utsolgt? Detta blir rått, gleder meg til at Rødeoghvite skal gjalle over Ullevål!