Noen som tenker det samme??
er nesten helt sikker på at vi vinner i kveld... molde er ikke akkurat all verdens lag uten Magne Hoset og i tillegg har de ikke vist noe god form i det siste....
nei dere, møt opp på stadion, i kveld vinner vi!!!!!!!!!! :ffk:
Visst f... vinner vi i dag! Kihlberg er jo ute også!
Nå blir det Mærrapanna, pils, sol, saltvann og sommerfugler i maven, før vi reiser til et stadion fylt med Norges beste supportere. Og nå skal det synges!!
Alt ligger til rette for at vi endelig tar vår første hjemmeseier i dag .... og det må vi jaggu gjøre også dersom vi skal ha sjanse til å henge på resten av lagene.
En tur på brygga og så videre til stadion for å få årets første 3 poenger på hjemmebane !
Har hatt den følelsen av at "endelig vinner" før i år, men den er tilstede i dag også. Håper bare spillerne ikke blir så altfor stresset som følge av presset, for tipper det er en del tanker som flyr gjennom hodet på mange av de i dag. Nå får vi se hvor sterke de er mentalt også.
Vi tar 3 peong i dag. Det tror jeg. følesene mine på 3 poenger er der. VI banker molde mer en det vi slo dem med i mode. jeg hater jevne kamper 2-0 føre pause og 4-0 til FFK til sluttt :ffk:
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da