Husk meg
Brukernavn
Passord

Wade Barret!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:
Noen som vet hvor alvorlig skaden til Wade er? FFK blir ikke bedre av å fylle opp skadestua på stadion.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
tror han sikket er tilbake til den 1/8-04. han har trent, men ikke klar for rbk kampen.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
Endret:
Ble litt skremt av det som sto i Demokraten idag.
Der virker det ikke som om han er klar til Molde kampen. Det virket snarere som om han ble borte i lengre tid,. Sørgelig hvis det er riktig.:confused:

FFK på toppen i 2005

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Etter hva jeg har fått med meg dreier det som om en mindre skade og planen er at han spiller mot Molde...

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til:
har også en ekkel følelse av at dette er en skade som kommer til og vare og vare.........

med ffk til champions league!

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til:
Han trente alene idag med alternativ trening, men virket ikke hemmet av skaden.. Er nok tilbake om kort tid.. Trener sammen med laget torsdag...

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Han skal vel etter planen få prøve seg litt i treningskampen mot Kvik i morgen...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til:
kan godt hende men jeg synes vel det er rart ettersom han ikke har trent sammen med laget etter overtråkket..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25