Synd på Kråkene
Fra Møre og Romsdal er det langt til Trondheim og langt til Bergen. Det vil si de har et mye større område enn oss i Østfold, helt uten konkurranse.
Østfold ligger tett på Oslo, med lagene Vålerenga, Lyn, Lillestrøm og Stabæk.
Dessuten har et lag som Molde fått kunstig åndedrett av Kjell Inge Røkke i mange år og det er jo slett ikke sikkert de klarer seg iår. De var jo ikke så veldig langt unna nedrykk sist år heller.:D
Østfold ligger tett på Oslo, med lagene Vålerenga, Lyn, Lillestrøm og Stabæk.
Dessuten har et lag som Molde fått kunstig åndedrett av Kjell Inge Røkke i mange år og det er jo slett ikke sikkert de klarer seg iår. De var jo ikke så veldig langt unna nedrykk sist år heller.:D
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Befolkningsgrunnlaget er en del større her i Østfold, men jeg skjønner ikke sammenhengen for det. Det handler om edruelighet i forhold til økonomien + målbevist sportslig jobbing. Moss kan vel ha et lag i TL uten at det går ut over eller er i konkurranse, økonomisk og sportslig, med FFK! Det er som jeg har sagt tidligere; sponsorene er først og fremst lokale, publikum er først og fremst lokale. Så jeg ser ikke det store problemet. Håper på lag fra Fr.stad, Moss og Særp i TL. Med FFK i førersetet :-). Kunne vært deilig å trøkt MFK eller Sparta/Særp ned i møkka på et høyt nivå, når det faktisk gjelder noe.
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Kommer aldri til å skje at det blir så mange i TL. Max. 1 lag om gangen er nok. Og det skal og bør være FFK.:ffk:
Helt greit med Moss eller et sarpelag i TL sammen med FFK, bare de er et middelmådig lag og FFK et topplag. To sinnsykt bra lokaloppgjør i serien hvert år ville vært helt konge for interessen rundt østfold-fotballen!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
enig med planken i alt :-)
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Kun ett lag fra Østfold i TL, la det for alltid være
:ffk:
Lokal-oppgøra kan vi få i cupen!
:ffk:
Lokal-oppgøra kan vi få i cupen!
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25