Nå har vi tre alternativer bak der. Zivkovic, Helland og Peters.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Håper selvfølgelig Tor skal bli spilleklar, men vi må sette Tor`s helse foran laget og heller satse på at han forsterker laget ytterligere senere i høst.
Får vann i munnen av å tenke på stopperparet Trondsen - Bora (uten å egentlig vite alt for mye om sistnevnte), men Tor bør hvile nå... resten av sesongen, og så se hvordan det går...
Trener han med resten av troppen igjen?
Har ikke fått med meg at han tilbake i full trening, så er litt overrasket at noen har ham i troppen mot Rosenborg...
Kampen går om 4 dager..
Helt oppriktig håper jeg at jeg IKKE ser TT tilbake på banen før neste sesong... Gutten trenger hvile, han kan ikke koste på seg å ta sjangsen på å få nok en smell for han 150% restituert...
Ønsker deg velkommen tilbake Tor, men for din egen skyld, vent til du virkelig er klar igjen, det er ingen skamm å bli på tribunen resten av sesongen, du har allerede fått en hedersplass i Fredrikstadsjela...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
For pokker ! Radoslaw ta deg en tur på treninga til FFK! Få analysert hodet på mannen! En eksakt tidfesting av når comebacket blir, er av allmuens interesse!!
:-)
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
I et TV2 sporten intervju jeg så tidligere i sommer med Tor sa han at han lengtet etter å komme på banen igjen, men at han ikke kom til å begynne å spille før han scoret like bra på NFFs test vedr hodeskader som det resultatet han hadde før sesongen (tror testen ble utført på La-Manga)
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football