det hadde ikke skada, men jeg tror denne troppen kan klare å holde :ffk: over nedrykksstreken i år! vet også at vi i nærmeste tid kommer til å få en skikkelig jubel på stadion! la oss si 3-0 til :ffk: over molde?
gode nyheter, men fatter ikke at folk tar av slik. skulle faen meg bare mangle at harry etc får til noe, og en ukjent uønska danske hopper nå jeg ikke i taket for... men alikevel bedre en hva vi har sikkert, men vi trenger fortsatt mye mer enn dette
det er ikke det at Bora ikke er en god spiller, det er meget mulig han er det. saken er at folk går av skaftet for spillere ingen vet noenting om. og det synes jeg er latterlig. det samme gjelder Kallio, som mange her på forumet fortsatt skriker etter... Synes det er svakt at ledelsen ikke har lært av feilene i vinter og fortsatt signer ukjente og usikre spillere. Men for all del, jeg er veldig glad for at det kommer nye fjes. Blir gøy i Trondheim til helga....
Har du gjort det miste forsøk på å gjøre et bitte lite arbeid for å finne litt informasjon om Bora? Prøv det... Kanskje du vil bli positivt overrasket?
Hvordan i alle dager kan du kaller Bora for en "usikker" spiller. Og Kallio spiller fast på Finnlands beste lag!
Full støtte til Holters!!! Dette er for engangs skyld en spiller som på papiret virker å være veldig god! Greit å kritisere men gjør et forsøk på research først ihvertfall...
PS! Hadde ikke trengt å lete lengre enn til en annen tråd på denne siden:ffk:
---------------------------
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Folk på forumet til FC København omtaler dette som den mørkeste dagen i klubbens historie, og det er tydelig klart at Bora Zivkovic hadde en høy stjerne hos supporterne.
Husk at FCK kanskje har den beste spillerstallen i hele Skandinavia, og vi har fått tak i en spiller som har storspilt for denne klubben og i tillegg skal være en lojal og bra type. Det må være lov å være svært fornøyd med den avtalen.
coogee klager om "ukjente" spillere, men selv om Bora Zivkovic var en ukjent spiller for ham, så betyr ikke det at han ER ukjent. Jeg skal innrømme at jeg ikke hadde hørt om ham selv, men har fant fort ut at flere fotballinteresserte nordmenn hadde hørt om ham, og omtalen har av alle vært svært positiv.
Dette var deilig. Tidligere ukjent for meg, men etter hva som er skrevet og FCK-supporterne å dømme, blir dette bra. Hun tilhører muligens den øverste tredjedelen av Skandivaiske spillere. Det betyr at han kan bidra til å lagets svakeste del solid og trygt. O gvi skal heller ikke glemme enerly, han har kvaliteter som vil tilføre laget mye.
Kan bli en spennende høst dette.
Men dette med Henning Berg..er det helt uaktuellt nå? Tenker bare på et midtforsvar med Berg og Bora...:)
Men ingen gråter vel av en spiller til? En avtale med våres berømte finne når de ryker ut av Champions League kvalifiseringen. Tar gjerne imot Bård Borgersen fra AaB i Danmark jeg også da.
En forsterking til bak i det bakre ledd.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"