hvem skal ta over plassen til Ringberg nå da ??
Dem var hjemme nå og søkte om å spille og det skulle vist ikke ta lang tid føre dem var klare for spill.
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Må si jeg ikke forstår reglene.
De sier at man kun kan ha 2 spillere fra ikke EU land i troppen til en kamp.
Hvis FFK har West og Barret, Hvordan kan da Mc Donald spille?
De sier at man kun kan ha 2 spillere fra ikke EU land i troppen til en kamp.
Hvis FFK har West og Barret, Hvordan kan da Mc Donald spille?
FFK på toppen i 2005
Han kan ikke det, med mindre han gifter seg med ei norsk dame eller noe sånt ;)
Blir nok Brenne i rollen til Ringberg.:cool:
er det noen som melder seg frivillig til å gifte seg med mcdonald eller? ekte supportere blør jo for laget. :ffk:
ellers er jeg ganske sikker på at brenne blir mannen ja. selv om jeg håper på markus i det lengste.
ellers er jeg ganske sikker på at brenne blir mannen ja. selv om jeg håper på markus i det lengste.
med ffk til champions league!
tror nok ikke det blir Brenne ... for så dårlig som han spilte i dag så passan hjemme på benken til Ivrig ..
Foresten hele laget virka som en saue flok i dag .. må være det værste jeg har sett guttane noen gang ...
Men har trua mot RBK
laget blir sånn
Lund Hansen
pål Roger H Christian Bjørnar
Borra Roger Håkan
Stian
Simen Dag Frode
Hehe hadde vært morro med Barret og da men da skulle jeg bytta ut Håkan
og hvis simen fortsatt har vondt i beinet så syns jeg vebjørn kan spille spiss hehe :ffk:
Foresten hele laget virka som en saue flok i dag .. må være det værste jeg har sett guttane noen gang ...
Men har trua mot RBK
laget blir sånn
Lund Hansen
pål Roger H Christian Bjørnar
Borra Roger Håkan
Stian
Simen Dag Frode
Hehe hadde vært morro med Barret og da men da skulle jeg bytta ut Håkan
og hvis simen fortsatt har vondt i beinet så syns jeg vebjørn kan spille spiss hehe :ffk:
1 plass. 2005
Det var mildt sagt en merkelig lagoppstilling, ffkerkonge...
Hvor er Brian West? Og jeg tror neppe midtstopper Bora blir hentet inn for å spille høyre midtbane? (selv om Eggen liker å stokke om og omskolere spillere...)
Dessuten tror jeg Kosso får plass på laget.
Hvor er Brian West? Og jeg tror neppe midtstopper Bora blir hentet inn for å spille høyre midtbane? (selv om Eggen liker å stokke om og omskolere spillere...)
Dessuten tror jeg Kosso får plass på laget.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
hvis du hadde sett hvcordan de spilte i Horten hadde du ikke skrevet det der merkelig lagoppstilning for merkelig lag vet u
1 plass. 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25