Den nye spilleren er....
Dårlig med rykter her nå....... Men en fugl hvisket meg i øre at det er en finne...... Vi får se.....
Så er det Kallio vel...da skjønner jeg ikke hvorfor de gidder å være så hemmelighetsfulle...
Nå har vi tømt Sverige for spillere, rusket litt i Finland, og sporadisk angrepet USA, så det neste er vel en russer da? :)
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
står ikke noe på hjemme siden til hjk om at kallio er på vei bort...
Hørte at de jobbet med en Japaner. Forsvarspiller med 1 kamp på U21 landslaget for fem år siden. Han er visst litt liten, 48 kg og 152 cm høy, men ganske tøff i nærkamper sies det.
Kan det være sant??? Hva med Costarica-gutta da???
Kan det være sant??? Hva med Costarica-gutta da???
På fb.no er det noen som mener Henning berg med frue har vært på klubbhuset idag...Ryktene flyr:D
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Henning Berg inn som spillende medtrener til Eggen..... Det hadde vært perfekt det....
Tror nok det er nøkkelen til å få Henning på banen. Han blir lovet en hjelpetrener jobb i klubben og tar over etter Per Egil som kan være på flyttefot til Bergen når sesongen er over.
p
p
FFK til Royal League.......
Vidar Martinsen!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Ja hvorfor ikke. Beste spiller på Moss. Rydder opp i stor stil. Og han er Rådegutt. Min kjære nabo.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25