Husk meg
Brukernavn
Passord

Positivitet vs. Negativitet!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04

Lagt til:
Har vært mye i Fredrikstad. Har aldri opplevd maken til sjåvinisme og naivitet blant fotballsupportere. Halvparten av dere gikk jo rundt og trodde dere skulle spille i Champions League i 2005. Nei, lær av Ham-Kam. Realistiske målsetninger og jordnærhet er det som trengs for å overleve i tippeligaen. Og ikke minst blod, svette og tårer... Er ikke mye krigerevner over den blodfattige stallen deres. Menmen, får håpe dere rykker opp igjen neste år. Vi ses 12. september, da det blir enda en borteseier i Fredrikstad. PS : innavl kan dere selv snakke om.

---------------------------

Et lag, kamma i hjertet mitt!, vårt blod renner i grønt og hvitt!

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Vær så snill å ikke forsøple forumet vårt...kom deg med første TCP/IP pakke hjem til Hamar! ;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til:
Jeg synes du skal ha skryt for både valg av både tråd, innfallsvinkel og etikette. Videre er det fint at du har vært mye Fredrikstad og imponerende at du har snakket med 35000 av oss. Jordnærhet betyr nærhet til jord, vi er vel mer nær havet og havet er lumskt og overraskende og aldri kjedelig. FFK’s målsetning er forøvrig å overleve i tippeligaen, er det urealistisk å sette seg slike mål?

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til:
Endret:
Den fyren der har nok ikke tid til å vente på at hjemmebrenten blir klar. Spiser helt sikkert satsen med skje.

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Spise satsen med skje....haha...den var bra....*ler*

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:
Synes jobben som er blitt gjort oppe på Hamar er rett og slett imponerende. Ingen kan si att de ikke har vært dyktige. Der har de med små midler klart å skape et lag som er med å kjempe om å bli blant de fire i Royal league. Og det i en opprykksesong.
Det ser ikke alltid like lekkert ut, men har vært effektivt nok til å gi resultater.

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg er like imponert over HamKam inntreden i TL som jeg er omvendt imponert over Kamma4Ever’s intreden på forumet, altså veldig imponert. Det er bare å ta av seg hatten for Solbakken, dvs. for han, ikke av han nå som solen tar.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

Knøttespiller

Lagt til:
DeKjök : det virker som om du har bedre innsikt og perspektiv enn de ffk-supporterne jeg har møtt, som oppførte seg svært arrogant og hovent i etterkant av 4-1 seieren deres i fjor høst. Så på bakgrunn av det får jeg beklage min inntreden på dette forumet og herved annonsere min sorti. Lykke til med resten av sesongen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Kamma4ever!

Hæ? Verk og høyt lymfocytt nivå i blodet? Nå har du jammen tre gode grunner til å gå til legen!

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Kamma4Ever: Voksent og bra! Du er velkommen med videre for min del.

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til:
Endret:
selv om de har gjort en veldig bra jobb på hamar, må det også sies at de har hatt marginene på sin side... men: et godt lag har alltid marginene på sin side...

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til:
Selvsølgelig tar vi hatten av for Kamma, Solbakken har gjordt en kjempejobb.
Enkelt & greit uten jåleri & fiksfakseri.
Mao Kamma har levd opp til omdømmet til trauste Hedmarking, som seiler på Mjøsa.
Grattis til Kamma.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Buer hørte ikke mer fra FFK, valgte derfor HamKam. Han hadde en innledende samtale med Eggen, og hørte ikke noe mer etter det!

Macka fra start!

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
Det hadde vel noe å si at dama hans er fra Hamar også. djpete.

Det kan vel også hende at han ikke helt var den spilletypen Eggen var ute etter også, selvfølgelig sett i forhold til prisen.

Som jeg før har antydet, så må vi nå heller se fremover, håpe på at Harry og Eggen klarer og skaffe oss de forsterkningene som er nødvendige for å overleve og slutte å snakke om alle de spillerne vi skulle hatt, men som vi ikke fikk av en eller annen grunn.:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Kunne diskutert dette i timesvis vi Snæbben, men jeg har valgt å hive meg på Dekjøk´s "positivitetskarusell", av den grunn lar jeg diskusjonen og argumentasjonen ligge til etter serieslutt :cool:

Macka fra start!

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til:
Endret:
Buer kom vel med et alt for høyt lønnskrav både ovenfor FFK og HamKam, som ble avvist fra begge klubber. Han modererte vel sitt krav ovenfor HamKam senere, siden de skulle flytte "hjem" allikevel.

Nå har jo ikke HamKam fått mye valuta for de kronene, ettersom Buer fikk kyssesyken. Og det er vel heller ingen garanti for at de får alt for mye ut av ham nå heller, selv om han er fit for fight igjen. Er ikke så lett å komme tilbake i toppform etter å ha hatt kyssesyken. Se på Søder og Tore P. Søder har vel ikke levd opp til de forventningene han selv har gitt oss.

Men som Snæbbussaristokrat 1 sier, vi må se fremover, ikke tenke på hvem vi skulle hatt. Fortiden får vi ikke gjort noe med. Fremtiden vet vi ikke noe om. Det er nå det gjelder.

Og til alle som sier at Harry & co ikke holder mål. Syns mange uttaler seg veldig bastant om ting de kanskje ikke kjenner helt til. Greit de har gjort feil. Hvem gjør ikke det? Men ingen her vet alt om hvem klubben jobber med, eller hvordan de jobber. Og mange uttaler seg da på et veldig snevert og tynt grunnlag. Avisskriveriene de siste dagene viser jo at de har ambisjoner om å hente klassespillere, selv om de ikke har fått fast fisk på kroken enda. Alle roper etter klassespillere, vel nesten alle da... og kritiserer klubben for at de ikke har kontaktet den eller den. Men vi vet vel ikke om alle spillerne de har vært i kontakt med?

Syns vi skal la gutta få jobbe i fred. De har jo henta inn spillere som holder mål tidligere, så helt håpløse kan de vel ikke være?

Opprinnelig postet av djpete
Kunne diskutert dette i timesvis vi Snæbben, men jeg har valgt å hive meg på Dekjøk´s "positivitetskarusell", av den grunn lar jeg diskusjonen og argumentasjonen ligge til etter serieslutt :cool:

Veldig bra djpete! :)

Knøttespiller

Lagt til:
Rune Buer Johansen har Gilmores Groin (kneskade), ikke kyssesyke. Når han kommer tilbake har kamma et luksusproblem, da midtbanen allerede er overbefolket av spillere som har prestert sterkt i år. Sannsynligvis havner Kenneth Dokken på benken, vel og merke hvis RBJ kommer i form. Ellers ser kamma ut til å bli en vinner på overgangsmarkedet nå også, med tanke på Garfield Reid, back på det jamaicanske landslaget. M.t.p publikumstall og engasjement ville det være synd om dere rykker ned, ønsker heller at Sogndal og Molde rykker ned, to lag fra vestlandet som drar ned publikumssnittet i tippeligaen noe veldig, og som jeg personlig nærer et sterkt hat mot, særlig sogndal. Det haster imidlertidig veldig for dere, og FFK trenger sårt noen klassespillere med rutine i midtforsvaret. Men Aalesund hadde jo 5 poeng etter 11 kamper i fjor, og var kun et poeng unna nedrykk. Dere er jo faktisk kun 5 poeng unna, og det bør ikke være umulig. Tror dere rykker ned dessverre, og det er synd. Personlig synes jeg at ledelsen burde ha gjort noen mere kloke grep tidligere. Litt allokering av ressurser til taktiske spillerkjøp hadde nok gjort seg. Hele fotballnorge kunne jo se at stallen deres var altfor sped før seriestart. SYND! FFK-publikummet fortjener bedre.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Deilig å se FFK rykker ned igjen, for det er jo så godt som sikkert nå! Dere hadde for høye mål og forventninger, noe som resulterte i antiklimax, og foreløpig ingen seire hjemme. Svakt. HamKam derimot ligger 1 poeng bak medalje, og har overrasket alle positivt i år. Det viser seg at det var bare HamKam som hadde noe i eliten å gjøre, FFK er bare en skygge av seg selv...

Flick

Bedriftsspiller

Lagt til:
:)Men, jeg håper selvfølgelig FFK klarer seg, men ser stygt ut. men dere har vel ikke noe problem med å rykke opp igjen

Flick

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Årets selvmotsigelse: "Deilig å se FFK rykker ned igjen" og åtte minutter senere "Jeg håper selvfølgelig FFK klarer seg". :)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
de har psykriatriske diagnoser for sånt!

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Landslagsspiller

Lagt til:
Flott at du har kastet deg på Dekjøk´s "positivitetskarusell", djpete.

Håper mange andre følger etter og at vi fortsatt synger, "står vi en for alle og alle for en"
:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Kamma4ever!
Rune Buer Johansen har Gilmores Groin (kneskade), ikke kyssesyke.

Sorry, da er det jeg som har surra. Mente jeg hadde hørt/lest et eller annet sted at han hadde fått kyssesyken.

Men han har jo allikevel ikke spilt et sekund for HamHam i tippeligaen enda, så de har jo ikke fått så mye glede av ham sålangt. Så gjenstår det å se om han kommer tilbake i godt gammelt slag.

Bedriftsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza
Årets selvmotsigelse: "Deilig å se FFK rykker ned igjen" og åtte minutter senere "Jeg håper selvfølgelig FFK klarer seg". :)

Hehe, det jeg mente var jo at det er deilig å se FFK rykke ned igjen, nå, etter disse skyhøye forventningene, og alle disse medgangssupporterne dere har. MEN, alle i fotball Norge er vel enige med meg i at vi trenger FFK oppe i eliten, så det er nok for tidlig for deres del. Men håper at dere kommer opp igjen i løpet av noen år gjør jeg...

Flick

Landslagsspiller

Lagt til:
Morsom den selvmotsigelsen din, herrflick. Synes ikke din bortforklaring lød veldig troverdig.

Når det gjelder Buer Johansen, så mente jeg han ble rammet av brokk. Ikke fordi det har noen betydning, han er jo spilleklar nå. Spørsmålet nå er vel om han klarer å spille seg til en plass på laget.:D

FFK på toppen i 2005

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25