Husk meg
Brukernavn
Passord

MOMO

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 04

Lagt til:
Har noen hørt hvordan Momo har gjort det i Strømsgodset denne uken.

Har også hørt at Start og Sandefjord er interesse:ffk:rt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
I følge fredrikstadfk.no vil han neppe bli tilbudt kontrakt med Godset, men han skal videre trene med Skeid nå. De har jo erfaring med å få frem talenter...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Hadde vært bedre om han hadde gått skolen her da. Han er jo bare unggutten. Må tenke på framtida også, ikke bare hente folk utante hele tida.:|

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til:
Mommo er vel ikke akkurat en "local lad" han heller.... ;)

Greit at han får prøve seg i Skeid! Vi kan jo får til en bytteavtale med Daniel Bråthen..... :D

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til:
hvorfor leie ut en ung god spiss som enda ikke har fått prøvd seg skikkelig. dDet samme gjelder Riis. HVa med å kvitte seg med Stian "dårlig" Johnsen og Vebjøn Hagen. Det er to spillere som ikke holder tippeliga nivå!! Tror ikke de holder særlig i første heller..Dårlig innstilling er et stikk ord. Sist kamp mot Viking og stian kommer inn for Bjørnar så hadde det vært fint om Stian hadde prøvd å svette litt ihertfall da! Virket som om han ikke "gadd" å møte ballen engang den lille spurven...! Sats heller på ung guttene og la de få prøve seg på en back plass. Det har lyktes før med omskolering..

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Jeg tar til meg den, pelle:)Stian har åra foran seg, og det har Jørgen P. også.
Altfor ung ennå til å spille der bak. Husk at han er omskolert. Derfor tar det tid å opparbeide seg rutine. Kan ikke sende døm på dør bare fordi døm ikke blomstrer akkurat nå.:ffk:

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25