Etter at Rotevatn forlater benken og FFK til fordel for Bærum.....se her Så ser det ut til at 16 åringen Lasse Staw blir andre keeper hvis ikke det blir hentet inn en ny keeper. Morro for Staw selv, men er dette godt nok? Jeg vet at gutten er et kjempetalent. Men det kan være snakk om enkelte kamper på høsten hvor vi må sette en totalt uerfaren gutt i mål for å redde oss fra nedrykk!
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Ja, lurer på hva klubben skal gjøre her, ville jo vært krise om Sørlie ble skadet! Nå er det vel sånn at man da kan få dispensasjon utover overgangsvinduer når det gjelder keepere, men er jo ikke noe å satse på det.
På en annen side, så er det vel lite sannsynlig at Sørlie blir skadet eller utvist, men ting kan skje og da vet jeg ikke om denne Lasse Staw er mann nok for oppgaven!?
Staw er et stort talent og kan bli meget god på sikt, men å satse på han som 2. keeper i eliteserien blir litt drøyt synes jeg. Det er å legge for mye press på ham etter min mening. FFK bør hente inn en keeper...hørte jeg Myhre? Hvis ikke Palace vil ha han igjen da...dessuten er han vel 110% sikkert ikke interessert i å komme til FFK.
Mitt stalltips er vår gamle keeperhelt Andre Andersen som i dag er i Sarpsborg. Han kan både spre humor og glede inn i troppen noe som trengs + at han fortsatt er en dyktig keeper.