Leser på FB at Eggen gir det gammeldagse gresset på stadion en del av skylda for FFKs dårlige spill.
1) Det er da likt for begge lag
2) Vi vant kjempemange kamper på hjemmebane i 1.div med det samme gammeldagse gresset.
Nei, eggen bør nok begynne å fokusere på de sportslige tingene. individuelle og kollektive ferdigheter og ikke minst det mentale.
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Jeg syntes faktisk gresset så usedvanlig tungt ut i går, så ut som det var vanskelig spesielt for West å føre ballen i fart. Tror muligens det hadde noe med begge lags offensive problemer å gjøre, uten at det forklarer eller bortforklarer noen ting.
Da bør jo FFK som klubb se og fikse gresset da! Driver man ikke med profesjonell idrett? Det minste man kan forvente er vel at gresset er tilfredsstillende?
Dette med gresset blir for dumt, hadde han skyldt på tung matte etter regnperioden, kan jeg forstår det.
Men , her husker jeg at KTE kom i diskusjon med Aabrekk i fjor foran Haugesund kampen.
Eggen mente jo at den burde gå, tross for en da meget tung & våt bane.
Derfor kaller jeg dette , en dårlig unskyldning for en dårlig taktisk kamp.
Hva jeg mener, jo midtbanen fungerte ikke.
Totalt miss å sette RR på vinga, han furta & fortjente ikke 5er `n i FB.
Videre dette med å sette t Bjørnar fordi at Czartek er bedre offensivt? Bjørnar er vel enda bedre offensivt som f.eks mellommannen mellom midtbane & spiss..
Derfor KTE gå litt i deg sjøl snart, du er heller ikke ufeilbar.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Gresset har vel vært dårlig lenge og har han ikke sagt ifra før så er det hvertfall en dårlig unnskyldning ! Lett å si i ettertid at det var en dårlig taktisk kamp, hadde west og ringberg scoret på de sjansene de fikk, noe de burde ha gjort... hadde han kanskje vært genierklært ? ;-) Håper KTE lærte igår, at RR på høyre ikke fungerer, at å bytte ut banens beste som også viste mest innsats er sjeldent lurt... Bjørnar viste igår at med innsats når man faktisk langt og det eksempelet er viktig å ha ute på banen !
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Nå må vi slappe av litt her da.. Det eneste som ble sagt er at flere ytret misnøye med gresset, bla at det var for høyt!
Ble ikke brukt som noen unnskyldning for at vi ikke vant!!