Tror det blir mange mål jeg. Klarte jo å tippe 2-1 til Fredrikstad sist, så jeg tipper 4-2 nå.
Tipper alltid seier til FFK, men nå har vi tatt 5 strake, så et tap er like rundt hjørnet. Som jeg sa om Alta: De måtte vinne før eller siden. Fredrikstad må gå på et tap før eller siden, og det kan fort komme mot Sandefjord.
De påstår selv at de har en stigende forkurve, men de har jo møtt lag som Bærum og Alta. :)
Har to rette på rad nå, og tipper denne gangen på 3-0 seier til Fredrikstad. Sandefjord spiller mye langt, og er samtidig godt organisert defensivt. FFK har jo klart seg bra mot liknende lag tidligere i år (Kamma og Mandal), og jeg satser å at de klarer biffen denne gangen også. FFK er best når forventningene er store og stemningen god, og det skal den definitivt være på søndag!!
Jeg trur det blir uavgjort før det blir tap. Og det skjer enten til søndag eller neste onsdag. Men jeg tipper uansett 3-2 til Fredrikstad for det :ffk:
Tror dette blir en meget jevn kamp og at vi vil slitte litt i første delen av kampen og det vil være 2-2 til pause og vi vinner self 4-2 og de andre topplaga taper så vi tar ledelsen på tabbelen også :) :ffk:
henge meg på jeg også. Det blir 7-1 til fredrikstad. (Reprise fra i fjord) Sol og varmt. Over 7000 på tribunen. Å ingen samba trommer å høre.
Ja jeg vet jeg er en drømmer. Men er vel lov å dag drømme litt?
Marle, hvorfor så negativ? "det blir uavgjort før det blir tap. Og det skjer enten til søndag eller neste onsdag" Jeg skjønner at ffk ikke kommer til å gå gjennom resten av sesongen uten tap, men jeg ser ingen grunn til at det kommer til å komme et tap eller uagjort mot Sandefjord, selv om de er i form... Vi viser jo at vi er vanskelige å slå hjemme, i hvertfall etter en viss pinlig kamp...
Må ha troen på seier på eget gress og med publikum i ryggen. Siden Sandefjord er i siget i disse dager så kan det bli jevnspillt. Mitt tips er 2 - 1
Ett typisk resultattips til en kamp.
Marle, hvorfor så negativ? "det blir uavgjort før det blir tap. Og det skjer enten til søndag eller neste onsdag"
Syntes jeg er mer positiv jeg for det var mer enn komentar til det som var tidligere skrevet om at det snart kommer tap men at jeg mener at seiersrekka blir brutt med en uavgjort istedet for et tap.
Så ikke det som var tidligere skrevet, sorry :rolleyes: Men uansett er det vel ingen grunn til å tro at FFK skulle snu den gode trenden og tape mot Sandefjord :D
8300 tilskuere ja, da blir det passe trangt :cool:
Kampen for øvrig er helt åpen, blir bingo å tippe noe. Men ettersom jeg tippet 1-2 tap borte mot Kamma og røk på den, så får jeg vel tippe seier nå: 1-0. Håper ikke jeg tipper feil vinner nå da..
Jeg ser at "djpete" har tippet 3-0 og at han har hatt rett to ganger på rad, da ser jeg ikke noen grunn til å forandre på det. Nei Nei, mitt tips er 3-1, tror nok at "djupet" bommer med et lite mål gitt.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"