Dommeren igjen?
Skulle England fått godkjent målet ?
Umiddelbart var jeg sinna for anulleringen, men...etter et par repriser viser det seg at Terry holder keeper nede med armen, derfor; helt grei anullering!
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
Enig med Planken, keeper blir holdt nede av Terry, men i den kampsituasjonen der hadde dommeren blåst frispark uansett... Keepere får som regel mye gratis der...
Portugal vant fortjent etter spill og sjanser. Men England ble snytt for seieren. 2 - 1 målet skulle ikke vært annulert. Både Terry og Cambell så på ballen, og gikk etter ballen, mens Portugals keeper kastet seg inn i de to engelske spillerne. Synd for England, og engelske fans, som har oppført seg, stort sett, bra under dette EM.
Og nå er også favoritten Frankrike slått ut. Av Hellas....
Hellas spiller med Drillofilosofi, på en måte som aldri Drillo helt fikk til med sitt spillemateriale i Norge.
Synes det var litt komisk å høre Henning Berg på TV 2 igår som kritiserte spillestilen til Hellas. Det er jo slik fotball han og Drillos prøvde å spille i hele hans karriere.
Hellas imponerte stort. Spiller fantastisk i forsvar og jammen kan de angripe når sjansen byr seg også!
Men jeg tror ikke Hellas vinner EM. De blir slått ut av Danmark i Semi-finalen, og så blir det Danmark mot Portugal i finalen hvor Danmark knuser Portugal 3-1!! Danmark vinner EM!!
Dette er det Snæbbuss-aristokrat #78 som skriver!!! Jeg glemte å logge av Lærkula se!
Håper Portugal ryker ut i "semi`en" mot Sverige.
det er for jævli at 2xdommere sendere de til semifinalen.
Derfor Sverige - Danmark i finalen 3-2.
Dommer Collina.
Mål:
S. 33 min H.Larsson, 47 min Zlatan I, 87 min H.Larsson
D: 22 min J.D Tommasen, 44 min j.D.T
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Greit nok det, men hadde jo håpet at Sverige kunne greid det.
men nesten er ikke nok.
( Hvordan deilig at Sverige er ute ? )
Får da håpe på vinneren Tsjekkia- danmark.
Hvor magefølelsen sier Tsjekkia som også forhåpentlig stikker av med EM.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"