God økonomi....nye spillere.
Opprinnelig postet av antidrillo
Ikke bare for å drite meg ut, men hvorfor er vi så jævla opphengt i Enerly.
Han er jo pr.dag nte reserve på et RBK som sliter.
har har egentlig imponert noen så mye de siste 2-3 åra, de få gangene han har fått inhopp på RBK.
:
Selvom en spiller ikke slår igjenom i en klubb og gjør det dårlig, så betyr det ikke at den spilleren er veldig dårlig.
Historien er full av spillere som bytter klubb etter noen dårlige sesonger og blir en kjempe spiller. Som f.eks Clayton Zane fra Molde til LSK... osv.osv.osv
Er sikker på at Enerly vil bli en stor HIT på stadioen.
---------------------------
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Egentlig enig i kritikken, da jeg tidligere har likt Enerly meget godt sjøl.
Tror gjerne han blir hit på stadion, men spør provoserende, hvorfor er vi så jævla opphengt i han!
RBK går jo klart ut og sier de vil ha en sterkere høyrekant / spiss enn Enerly.
Håper derfor egentlig at KTE klarer å finne en ukjent spiller på denne plassen, noe ala Kosso eller West. :p:p
Tror gjerne han blir hit på stadion, men spør provoserende, hvorfor er vi så jævla opphengt i han!
RBK går jo klart ut og sier de vil ha en sterkere høyrekant / spiss enn Enerly.
Håper derfor egentlig at KTE klarer å finne en ukjent spiller på denne plassen, noe ala Kosso eller West. :p:p
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av mayadan
Og bare for å slenge seg på spekulasjonene....
Andre Bergdølmo ble observert i Torbyen i går, og han hadde jeg gjerne sett spille for FFK. Er jo godt vant med å spille i rødt og hvitt fra før han :)
Ok mayadan: Ettersom du gjør det så ****** bra i tippekonkurransen, går jeg bare ut fra at du har rett her også. Regner nå Bergdølmo som klar :)
mayadan : orakelet på Stadion :D
Nå var vel desverre ikke all orakelets spådommer like pålitelige, men vi satser på at mayadan har rett denne gangen !
Måtte det ikke være nok et orakelsvar ......
Nå var vel desverre ikke all orakelets spådommer like pålitelige, men vi satser på at mayadan har rett denne gangen !
Måtte det ikke være nok et orakelsvar ......
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25