Jeg har hørt at Stian fortsatt har vondt etter skaden sin, og at han har problemer med den ennå.. har hørt rykter om at karrieren hans kan stå i fare, men det får vi inderlig ikke håpe... Men det at han fortsatt ikke er bra av skaden kan vel også være en årsak til at han ikke har fått prøvd seg mer i år, slik f.eks. bjørnar har fått..
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Håkan har spilt veldig bra, problemet er vel at han ikke har fått ballen nok.Jeg syns han er sterk..Skjønner ikke den kritikken du kommer med ajg???
Spela mera boll till Håkan pojkar...
At Håkan har spillt veldig bra er vel å ta hardt i synes jeg. Tror ikke han har spillt opp mot pari enda,(Ørn Horten unntak) og venter fortsatt på at han skal få sitt definitive gjennombrudd i FFK-trøye. (Spiller han pari tror jeg han er BB.) Vil bli veldig mye enklere for ham dersom Vebjørn også stabiliserer seg på nivå som i Mandalskampen eller høyere, for ensom svale gjør som kjent ingen sommer.
Håkan kommer fra allsvenskan, beskrivelsene av hvordan han har dominert på et så høyt nivå gjør at han blir møtt med høye forventninger, og Aftonbladet´s beskrivelse av ham som Sveriges svar på Bergkamp, var definitivt ikke med på å dempe disse. Håper han lykkes nå fremover, perfekt om han får formtopp i det harde kampprogrammet vi er inne i.
Stå på Håkan....
Vi må huske at Håkan tar mye mer defensivt ansvar enn det stian gjlorde. Tror Eggen bruker han litt som back for å trene han på det.
På de kampene jeg har sett (alle hjemme + ørn) så har det vel ikke kommet en eneste scoring imot fra venstresiden (vebjørn og håkan)
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!