Dette er en sak som er veldig kjedelig for HamKam at en spiller setter rykte til hele laget på spill, HamKam har jobbet hardt for å komme ditt de er nå, og det er hele spiller stallen -denne spillern, som har sørget for det.
Jeg håper at denne spillern blir straffet hardt da.
Synd at folk her allerede sitter og gnir seg i henda pga. dette. Jeg synes oppriktig synd på resten av Kamma-gutta dersom hele laget blir straffet pga. en hjernedød-dop-faen har dreti seg ut. Vi beviste i fjor at vi kunne slå Kamma uten at laget dems var svekket pga. suspensjoner o.l. Ingen grunn til at vi ikke skal klare det i år igjen.
Men for all del: Suspender spilleren, makan til idiot!!
Ja det er en svart dag for norsk fotball, er tross alt første gang i tippeligaen dette skjer !
For min del vil jeg at FFK skal holde plassen i år på grunn av egne prestasjoner, ikke på grunn av en enkeltspillers idioti.... Utestengt på livstid spør du meg !
---------------------------
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Ja det er en svart dag for norsk fotball, er tross alt første gang i tippeligaen dette skjer !
For min del vil jeg at FFK skal holde plassen i år på grunn av egne prestasjoner, ikke på grunn av en enkeltspillers idioti.... Utestengt på livstid spør du meg !
"stenhard": Les hva "Carlsberg" skrev på forrige side, så skjønner du hva jeg mener. Å godte seg på grunn av slikt blir helt feil. Klart dette er en svart dag for norsk fotball, spesiellt for Ham-Kam.
Synes det blir totalt feil om klubben skal få straff i form av poengtrekk for dette, og etter hva jeg har forstått så skjer heller ikke det.
At Fjeldstad utestenges over en viss periode bør derimot være klokkeklart. Slikt skader fotballen. Nå har vi hatt to skandaler på en snau uke i norsk fotball, det er ingen tjent med.
Det er klart at spillern skal straffes og utestenges for det her, men hvorhvit Hamkam skal straffes får det være opp til forbundet og avgjøre, men dette er jo som sagt tidligere en mørk dag i Norges fotball historie, og det er synd for en fotballklubb som Hamkam at deres navn vil bli stilt i forgrunnen av noe slikt.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Det var synd for Ham-Kam, men får håpe at det bare er denne Fjeldstad som har gjort det, hadde vært skandale om det var flere i Ham-Kam som har drevet med slik.....men det er det sikkert ikke.
Tror ikke Fjeldstad har fått så veldig mye spilletid år, men han var i hvert fall delaktig i Ham-Kams utligninsmål i første serierunde! Syns uansett ikke at klubben bør bli straffa for det, men Fjeldstad bør få 2 års utestengelse!
Lurer på hvordan dette vil påvirke den go`en som har vært i Ham-Kam i det siste.
Hvorfor skal ikke klubben straffes?
Hva om det hadde vært 5 spillere som hadde testet positivt?
Dersom han orker å løpe 1km lenger iløpet av en kamp, og som følge av det scorer et avgjørende mål i sluttminuttene, hva da. Klubben har jo også nytt godt av hans krumspring i tablettesken!
Skal man sette grensen på antall dopede spillere?
Det har ikke vært i klubbens regi. Det er snakk om et enkelt tilfelle hvor en spiller har fått tak i preperater privat, uten å underrette de medisinsk ansvarlige i Ham Kam. Jeg mener det ville vært helt feil å straffe klubben for dette.