Markus Ringberg
Ringberg er en fantasktisk spiller, jeg har klokketro på ham! Det er forsvaret som svikter. Jørgen og Christian har gjort en ok jobb, men det er åpenbart at vi savner kapteinen vår Tor Trondsen! TOR du må skynte deg å bli frisk!!
Når det gjelder det denne tomroar skriver så er det vel egentlig ikke verd å kommentere.
Når det gjelder det denne tomroar skriver så er det vel egentlig ikke verd å kommentere.
Har nettopp sett på høydepunktene på TV2 web TV.
Ved FFKs første mål vinner Ringberg en hodeduell som sendre Hornseth alene gjennom, og Søderstjerna scorer på returen av skuddet til Hornseth.
Ved FFKs andre mål vinner Ringberg en hodeduell og ballen havner hos Koskels tror jeg som sender ballen til Hornseth som er alene gjennom og sentrer til Søderstjerna.
Så det er jo tydelig at Ringberg er veldig viktig i FFKs angrepsspill. Vi har ingen andre som kan vinne hodedueller slik som Ringberg på spissplass.
Ved FFKs første mål vinner Ringberg en hodeduell som sendre Hornseth alene gjennom, og Søderstjerna scorer på returen av skuddet til Hornseth.
Ved FFKs andre mål vinner Ringberg en hodeduell og ballen havner hos Koskels tror jeg som sender ballen til Hornseth som er alene gjennom og sentrer til Søderstjerna.
Så det er jo tydelig at Ringberg er veldig viktig i FFKs angrepsspill. Vi har ingen andre som kan vinne hodedueller slik som Ringberg på spissplass.
Opprinnelig postet av saken
Har nettopp sett på høydepunktene på TV2 web TV.
Jeg la merke til det jeg også. Ringberg er en god "møtende spiss" i denne divisjonen i slike situasjoner. Det han virkelig trenger er en god spissmakker.
Og ettersom vi vel alle elsker å diskutere, hvilke spisser bør FFK handle til overgangsvinduet åpner?
Mine favoritter er to benkeslitere som vel utvilsomt hever laget vårt:
Thorstein Helstad: sliter benken i Austria Wien og trenger vel neppe noen argumenter her for at han skal heve laget vårt. Vil sikkert koste endel, men prisen for nedrykk ER virkelig større enn investeringen.
Peter Kovacs: Sliter benken i Tromsø. Ikke lett å slippe til når bysbarnet Årst scorer mål og presterer godt i den enslige spissrollen. Tromsø har krevd endel penger for ham ved tidligere anledninger. Scoret bøttevis av mål da han kom, og vil med sin enorme fysikk garantert kunne bli en viktig brikke for FFK som trenger en slik spiller.
Eller hva synes dere? Andre forslag?
To fine kandidater fra ffk-thomas. Helst Helstad. Kunne prøvd Daniel Braaten fra Skeid. Blir litt i yngste laget for å være redningsmann hvis det er det vi trenger. Utvilsomt en spiller for fremtiden. Hørte han var i samtaler med VIF. Trodde han hatet VIF jeg. Er det andre som har hørt noe om det?
---------------------------
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25