Bøler-FFK
Drittprek?!!? Så du kampen?
---------------------------
Alta-tapet førte til 5 strake seire, fordi guttane tok seg sammen...la det skje igjen!!!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Hei Hei Hei... Nå må vi slappe av littegranne her æ... greit at gutta gjorde en flau forestilling på haraløkka, men det virker jo på folk som om det er 3. verdenskrig det er snakk om jo... Vi vant, ferdig med det!!!
Også er det det uendelig pjattet om spillere som ikke holder mål da.. Med en gang det presteres under pari så hyles det etter forsterkningene som aldri kom og spillere som vi aldri skulle ha kjøpt/beholdt!!!
INNSE fakta folkens, vi har en tropp det ikke kan gjøres noe med før 1.juli. Synes de har gjort en veldig god jobb hittil og jeg da men.(Med unntak av Bøler-kampen selvfølgelig)!!
Årnær sæ det her guttær!! Bare tenk når vi sitter på ullevåll og ser til bake på 1.runde med en god latter!!
Ikke no problem!
STENHARD: JA VI SÅ KAMPEN!!! OG DET ER FORTSATT MYE DRITTPREK!!
Også er det det uendelig pjattet om spillere som ikke holder mål da.. Med en gang det presteres under pari så hyles det etter forsterkningene som aldri kom og spillere som vi aldri skulle ha kjøpt/beholdt!!!
INNSE fakta folkens, vi har en tropp det ikke kan gjøres noe med før 1.juli. Synes de har gjort en veldig god jobb hittil og jeg da men.(Med unntak av Bøler-kampen selvfølgelig)!!
Årnær sæ det her guttær!! Bare tenk når vi sitter på ullevåll og ser til bake på 1.runde med en god latter!!
Ikke no problem!
STENHARD: JA VI SÅ KAMPEN!!! OG DET ER FORTSATT MYE DRITTPREK!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Til stenhard!
Ja jeg så kampen, i motsetning til mange av de andre som uttaler seg her.
Noen har ikke engang hørt på radioen.
Ja jeg så kampen, i motsetning til mange av de andre som uttaler seg her.
Noen har ikke engang hørt på radioen.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av stenhard
Hvem er reservekeeper mot Odd? Må ikke Rotevatn bli hjemme etter det røde kortet? .
Rotevatn skal stå over kampen mot Sarpsborg. Men stiller mot ODD.
Ler meg ihjel av alle her inne, for en gjeng med sytekopper, godt dere ikke er trenere!!!!! har ikke sett på makan til drittprat før.
Opprinnelig postet av jonny28
har ikke sett på makan til drittprat før.
Vel.. da har du ikke opplevd mye her i verden.
For min del så klager jeg så mye jeg vil!
Og kampen mellom Våler - FFK gir oss grunn til å syte!!
Og slik er det med det!!!
:D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25