Husk meg
Brukernavn
Passord

Ringberg ut Momo inn!

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til:
Endret:
Ajg har jo nærmest toppet laget mot Bøler. Vil anta at Vebjørn stiller i stedet for Stian. Vil også anta at Jørgen holder seg hjemme i påvente av kamp mot Odd.

Vil også anta at vi får se Pestisha som kantspiller.

Mitt tips mot Bøler (I en form for 3-5-2):

Rotevatn
Czwartek (Evig vinner) - Peters - Vebjørn
Bjørnar - Kosso - Risholt - Røn- Pestisha
Hornseth - Latyr - Brenne

Fete innbyttere i: Fallay, West, Riis, Garro og McDonald :ffk:)¨

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
Så vi stiller da i en 3-5-3, Funk1 ?!?

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Kan Garro og McDonald brukes i cupen? Er det bare i serien dette med at de må være over 18 år gjelder?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Hadde vi møt opp med den lag oppstillinga der Funk1 ville vi hatt 3 for mange spillere som kommer utenfra EU.

Har kun lov til å ha med 2 i troppen.

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til:
Blir kvalm bare jeg leser overskriften på dette emnet. Ringberg ut. Hvordan går det ann og i hele tatt tenke tanken? Tror dere Ringberg har blitt så mye dårligere på ett år? Er nivå forskjellen på 1. og Tippeligaen så stor? Det tror jeg ikke noe på. Jeg tror ikke nivået i 1. er så mye dårligere. Ikke fra midt på tabellen og opp. Ringberg scorer snart. Må tenke på at alle lag FFK spiller mot gir ham ekstra oppmerksomhet. De vet han er målfarlig. Mot Vålenga hadde han kanskje norges beste duellspiller mot seg til enhver tid. Ja Panser. Skapte masse rom for andre som ingen klarte å utnytte, bortsett fra West da.
Full tillit til Ringberg. Snart synger vi: Markus Ringberg scorer mål, han scorer mål......
Bare vent.

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til:
Nivået i 1. divisjon er virkelig mye dårligere. Eller mener du at Pors og RBK er omtrent like gode? :D
Spøk til side:
Ringberg og Mamadou er helt forskjellige spillertyper med ulike ferdigheter. Derfor kan de umulig sammenliknes direkte. Men som spisspar kan de være glimrende! Markus` egenskaper som tilrettelegger og avslutter, kombinert med Mamadous fysikk, teknikk og fart. Kan bli veldig bra! Med West og Stjerna på kantene, og "tvillingene" sentralt på midten.

:ffk:

A-lagspiller

Lagt til:
Tror du ikke Sandefjord og Start hadde klart seg bra i Tippeligaen? Pors kommer vel ikke til å ligge i toppen ved sesongslutt. Bare så irriterende å høre at Ringberg skal benkes. Han holder mål.

Landslagsspiller

Lagt til:
Bjørnar må få sjangsen snart han og..
Ingen på laget har hans løpskapasitet og teknik, pluss at han er veldig flink til å lese spillet.

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03

Lagt til:
Selvsagt spiller Marcus !!!
Eggen vil ikke benke ham om han ikke har skoret til ferien en gang.
En som pøser på mål i de 2 første sesongene er et stjernekjøp. Alle har vist at det ville bli tøffere i år. Han er ikke den raskeste. Han har heller ikke fått så mye hjelp heller. Når han stusser har det bare vært Brian Ferrari som har løpt. Hornseth er ikke god nok makker til Marcus. Sist viste ikke Simen at han foreløpig er noe alternativ.
Gi Marcus Ferrari som makker, og hadde Stian fått løpt og slått inn fra siden. Da hadde Marcus ledet toppscorerlista etter 6 runder.
Han setter minst 3 mot Bøhler, hvis han får god nok hjelp. !!!

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!

A-lagspiller

Lagt til:
Helt enig her. Ferrari inn. Bjørnar må få prøvd seg lenger når han kommer inn. Så bare det innhoppet mot Enga. Løpsmaskin.

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av moxi

En som pøser på mål i de 2 første sesongene er et stjernekjøp.
Gi Marcus Ferrari som makker, og hadde Stian fått løpt og slått inn fra siden. Da hadde Marcus ledet toppscorerlista etter 6 runder.
Han setter minst 3 mot Bøhler, hvis han får god nok hjelp. !!!

Det er forsåvidt greit å være Markus-patriot, men vi må heller ikke glemme at målene han scoret kom i 2. divisjon og 2/3 av 1. divisjon. Forrige scoringen hans kom i slutten av august. Det er åtte måneder siden. Neppe tilfeldig ettersom han ikke har spilt på så høyt nivå noen gang.
Men det er ingen som helst tvil om at han er en viktig brikke i laget som oppspillspunkt, tilrettelegger, plasserer seg bra og er en flott lagspiller. Med like mye tid og rom som han fikk i 2. og 1. divisjon får han selvsagt ikke i eliteserien.

Landslagsspiller

Lagt til:
derfor må vi la han få tid til å tilpasse seg da, eller??

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Føler meg ganske sikker på Ringberg får mer tid til å tilpasse seg, men må huske på at det har vært ganske labert med gode innlegg i år + at det virker som om noe av aggressivitetet i boksen er borte, det tror jeg har med selvtillit å gjøre, selv om det var litt bedre ved enkelte anledninger mot enga.

Håper Ringberg får hull på byllen snart, det tror jeg er alt som skal til.

På en annen side kan det ikke gå evigheter før en spiss begynner å score mål, da må man prøve andre spillere...

A-lagspiller

Lagt til:
Synd han ikke spiller i dag. Kunne putta mye i dag han. Spiller kanskje ikke så stor rolle. Han putter snart uansett.

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Ringberg putter snart ja, det er det ingen tvil om.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Jeg syns Ringberg har spilt bra hittil, det er bare måla som mangler. Han er god som oppspillspunkt, og binder opp forsvarsspillere. Han var jo så nærne scoring det kommer ann å komme mot Molde....

Ringberg bør absolutt få spille videre, og jeg syns han burde fått spille idag mot Bøler også, han kunne vel trengt å scora et par mål der...

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
Absolutt...se Brattbakk igår scora 6 og får selvtillit, samme med Hellesund og Stig Johansen, og flere til...

Eneste gode grunn for at ikke Markus skal spille må være en skade.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04

Lagt til:
Macke sitter på benken idag , og skal helt sikkert utpå....og da kommer e mål !!!:ffk::ffk::ffk:

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Vet du lagoppstillinga eller?

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
FFKs lag 3-5-2
Anders Rotevatn – Pål Andre Czwartek, Christian Petersen, Vebjørn Hagen – Bjørnar Johannessen, Roger Risholt, Mikael Røn, Magnus Riis – Mammadou Diagne Latyr, Dag Frode Hornseth, Stian Johnsen

På benken sitter: Steinar Sørlie, Tero Koskela, Markus Ringberg, Simen Brenne, Lahay Fallay og Jeton Pestisha.

fredrikstadfk.no

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
KTE sa nettopp på radio`n at Marcus hadde bedt om å starte på benken selv. Han kommer nok inn...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25