Husk meg
Brukernavn
Passord

Nytt forsøk med pærter og klappere!

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til:
Vi er visst bare ett fåtall på stadion som synes at klappere og horn ikke passer. Alle jeg har snakket med synes dette er noe møkk. Tror ikke noe på at det er ett fåtall. Jeg tror vi er mange. Kanskje Kvammen synes det er greit med klapper, så slipper han å bli så sår i henda. Ta deg sammen Kvammen.

---------------------------

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Tror alle som er medlemmer i ph er imot "klækkere". 800 personer!! Ingen liten marginal gruppe med baroverkroppa supportere. I tillegg er det vel en del jenter som er medlemmer, er det ikke? ;) Kan ikke si jeg har lagt merke til noen baroverkroppa hittil iallefall ;)

De kunne heller delt ut røde og hvite capser/flagg e.l. hvis de absolutt vil "serve" supporterne med effekter.

Prøv å finne ut hva målgruppen er interessert i, neste gang!!

Stadion på FMV!

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Det er vel kanskje ikke noe annet å forvente når sponsorer kjøper opp kampene og er mer interessert i å profilere seg selv enn å tenke på stemningen på tribunen...

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Derfor stinker argumentene om at de ønsker å heve stemninga...

Håper døm leser "tråden"!!!

Stadion på FMV!

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til:
"Tutær og klapperær" har bare to hensikter:
- FFK og Kværneng vil tjene penger
- Torvbyen og Kvammen vil tjene penger gjennom "gratis reklame".

Dette er de kommersielle kreftenes forsøk på å forsure og ødelegge fotballens rene verdi. Nemlig at så fort det er medgang så vil de tjene penger. Hvorfor kom du ikke drassende med pappklapper-dritten din da det striregnet og FFK spilte mot Nybergsund i 2. div, Kvammen?
Stemning? Av noen som aldeles grusomme plastikkhorn og forferdelige klappere?

Ett slikt fremstøt til at jeg har i hvert fall handlet og hatt min siste kundeforbindelse med samtlige innvolverte i "horn&klapp".

Som sagt, de er kun etter å melke supporterkua for alle mulige penger som finnes. Til FB sa Kvammen at mange ble svært skuffet over ikke å få horn og klappere. Og Kværneng fulgte opp med at ni av ti supportere han snakket med også var positive til "klapp&tut". Makan til sludder og renspikka ljuging. Og det er grusomt at FB og radioen og er "mikrofon" for sånt vås uten ett kritisk spørsmål.
Det er sånt som dette, i sum, som gjør meg glad for at vi har 1. mai, to aviser i byen, "streike-effekt" og mulighet til å vise de kommersielle kreftene "finger`n"!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av tynter
ajg skrev:
det er her de ekte supporterne er

Jasså er det det?
Hvordan definerer du en ekte supporter da?
Jeg syns ike det er så viktig om man er "ekte" supporter eller vanlig tilskuer så lenge en støtter klubben i tykt og tynt(er)

selvsagt generaliserte jeg litt i overkant der, men jeg håper du skjønner poenget mitt. Veldig mange av de seom går på stadion har ikke slik fotballinteresse og elsker ikke FFK så høyt som det Plankehaugen gjør. PH ofrer stemmen for FFK! greit nok at en del av dere som ikke synger har vært trofaste i mange år, men det er langt flere som har kommet til det siste året fordi det er morsomt å gå på stadion og se på alle menneskene som er der. kan jo ta et eksempel; etter sist kamp mot enga, tok jeg bussen hjem. mens en del andre fleipa og lo, satt jeg og noen andre "ivrige" supportere og deppa.

Når det er sagt er det å stå og synge, den beste støtten man kan gi FFK! derfor burde DU og mange flere stå sammen med Plankehaugen!!!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:
Det som er ille:
Supporterene elsker klubben og laget.
Samtidig så følger ikke klubbens ledelse med på hva supporterene driver med. Sammhandling!?

Får bare håpe at ildsjelene i plankehaugen fortsetter med den gode jobben.

Sponsorliv på tribunen er drepen for all folkelig engasjement.

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til:
Utrolig at dette kommer opp igjen. Samtlige av de mange supporterinnlegg gikk mot dette. Rundt meg på hovedtribunen hørte jeg ikke annet en folk som var dødsnegative til klappere og tutedingser, og stemningen som publikum lagde med stemme og hender skulle få alle til å legge den diskusjonen sten dævv! Det å påstå at 9 av 10 er for dette må være renspikka rør. Stå på videre Haugen, hadde det ikke vært for dere hadde vi vært driti ut, og hatt en latterlig stemning mot Enga.
Dette har gjort at jeg har fått r.. i gir, melder meg inn i Plankehaugen i morra.

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03

Lagt til:
La disse få tute og klappe pinner en hel kamp, mens vi holder kjeft. Så kan spillere,ledelse,sponsorer diskutere i etterkant av kampen hvordan de vil ha det på stadion, under kamp. Tuteklappere eller syngende supportere.!!:(

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Dette begynner å lukte en underskriftskampanje mot dette mølet.

Eller hva om FFKs egen offisielle side setter opp en poll for å sjekke stemningen om klapper og horn? Nei, tenkte meg det. De vil tjene penger, ikke folket. De vil melke FFK nå som de er på "in". Det er forkastelig. Hvis de hadde hatt hjerte for klubben, kunne de har kommet for ti år siden når vi trengte det mer, ikke komme drassende når andre har gjort drittarbeidet for de.

Nei Kvammen, du får ta klapperne dine og skumme fløten et annet sted. Ellers tar samtlige vare på klapperne og drar til Torvbyen og setter i gang med de. For du er vel interessert i litt stemning i Torvbyen?

Eller spons en buss eller 5 med supportere. Så kan du klistre på noen Torvbyenmerker på bussen, DET er god reklame, som hjelper oss supportere og klubben. Nå gjør du bare stemningen om til en håndballkamp...

Hvorfor ikke hjelpe Fredrikstad Håndballklubb? Der er jo til og med klappere greit, og penger trenger de...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25