Husk meg
Brukernavn
Passord

Falske lydhjelpemidler??

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Jeg får vel ta med en dommerfløyte, og
ødelegge for dommern jeg da:o

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Alle som er imot dette anmodes om å skrive mail til robert.nilsson@fredrikstadfk.no

og si sin mening.

PS: Vær saklige. Drittslenging og personhets er ikke klubben tjent med, og det er klubben vi skal støtte.

---------------------------

Macka fra start!

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
Drittslenging og personhets gjør jo også at vi ikke blir tatt seriøst, da er det bare bortkasta...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Plankehaugen oppfordre flest mulig frivillige til å møte opp utenfor Plankehaugentribunen kl 1815 imorra, slik at vi får delt ut løpesedler med vår mening og oppfordring til boikott av sakens kjerne; "horn og Klappere!!"

Macka fra start!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til:
Nå begynner jeg å bli dritt lei denne ledelsen i klubben. de driter seg ut gang etter gang.

klappere hører hjemme på håndballkamper og på fotballkamper i måss.

Til alle dere som får denne driten utlevert: Kast dem og ikke bruk dem en eneste gang i løpet av kampen!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:
Jeg håper det blir utdelt bjeller også, og så tar vi alle en god gammeldags floke.
Tror kanskje det er coca cola som står bak, siden de er hovesponsor av kampen ( wild guess ) ??
Men jeg håper at dette bare er en dårlig spøk.

Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til:
Hallo folken derew syns klapperne er ille .. tenk da på de blåserne/lydhorna som har samme lyd styrkke som de gass horna ..
det er en skam for fredrikstad ..
virker som at robert "haterplankehaugen"Nilson gjør alt for å øddelegge den flotte stemningen vi har på stadion .. og foresten håper det ikke skjer men hvis de deler ut 2500 horn så kan det være noen som får hørsels skader .. og da blir det retsskaer og greier .. det må dere i admin forstå ...

1 plass. 2005

A-lagspiller

Lagt til:
nei det er ikke cola som står bak .. de skal dele ut fotballer de ..

1 plass. 2005

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:
Snakk om sammhandling.
Følger de ansvalige for dette, ikke med på hva plankehaugen driver med i det hele tatt. Tusen takk!

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til:
Er det mulig :confused:

Milde himmel, hadde aldri trodd at vi skulle synke så dypt som å gå til dette skrittet her. Dette er et typisk tegne på at folk har angst for å bli sunget ut på hjemmebane, og at en eller annen smart sponsor skal gjøre noe med det.

Heller bli sunget i senk og gå ned med stil, enn å ty til slike skitne, patetiske triks !!

Anduril, tifopuritaner

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av djpete
Alle som er imot dette anmodes om å skrive mail til robert.nilsson@fredrikstadfk.no

og si sin mening.

PS: Vær saklige. Drittslenging og personhets er ikke klubben tjent med, og det er klubben vi skal støtte.

Sendte en mail, saklig og uten hets ;)

Spørsmålet er om det har noen hensikt, husker jo hvor arrogant han var i forrige "skandale", han hører heller ikke på supporterne når de mener noe ikke er riktig.

Har egentlig lite til overs for denne fyren, måtte bare få ut litt her istedet :p

A-lagspiller

Lagt til:
les : www.plankehaugen.no det har blitt lagt ut sak om dette der nå

1 plass. 2005

Moderator

Lagt til:
Noen i Plankehaugen som har kontakter i f-b, og kan få satt opp en oppfordring til publikum om boikott av dette stuntet på sportssidene i morgen?

- Egil Drillo Olsen.

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til:
Fredrikstad Blad har i alle fall lagt inn link til artikkelen på Plankehaugen under link-siden sin, så en eller annen der inne har sett den. Håper de kommer med en sak om det i morgen slik at flest mulig nekter å ta i mot søpla.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Dette er så flaut at jeg har lyst å grave meg ned. Hvordan i svarte .... kan styret i klubben godta dette.
Eier dem ikke skam her i livet.
Ja,ja nå har gleden godt over til gru for å dra på stadion i morgen. Jeg skal bli pines av nedverdigelse.Mulig jeg dør av skam.
Takk skal dere ha, styret i FFK. Takk skal dere .... ta meg ha.
På den andre siden,det er aldri for sent å snu. Da er alt glemt.

Gøran Karlsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Synd den pappen er så hard eller så kunne jeg tatt den med meg hjem å brukt den som toalettpapir.. Men taoalettpapp holder jeg meg for god til.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

A-lagspiller

Lagt til:
vi må seriøs få stoppet dette kan de sponnsorene som har planlagt dette være så snille å trekke seg .. og heller dele ut disse tingene dere har kjøpt inn til publikum i kongstenhallen under Fredrikstad-cup

1 plass. 2005

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Hvis alle vi som er i mot dette gjør en god jobb, så kan vi klare å forhindre mesteparten av dette!

For å forhindre dette må vi:
1.) dele ut masse løpesedler før kampen
2.) når folk ser at noen kaster klapperne/blåserne og at det er lite populært, så gjør flere det samme
3.) alle "buer", piper og roper til de som prøver og bruke disse tingene

VI SKAL VISE KLUBBEN HVOR SKAPET SKAL STÅ!!!

A-lagspiller

Lagt til:
ja alle må hjelpe til trenger spesielt folk på hoved til å ta avstand fra dette .. hvis folk kaster det så gjør flere det .. så til dere som sitter kast disse greiene til ....

1 plass. 2005

Moderator

Lagt til:
f-b har heldigvis en sak på dette, blei lagt ut på nett nå, så da kommer det vel i papirutgaven imorra.

Får håpe flest mulig leser det og skjønner tegninga, så får vi før kampen prøve å få resten til å holde seg unna også!

- Egil Drillo Olsen.

A-lagspiller

Lagt til:
hovedsak i fredrikstad Blad nettutgave dette f-b.no

1 plass. 2005

Landslagsspiller

Lagt til:
Bra Dag Jørund!

Nå håper jeg alle tar dette til etterrettning!!

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:
Huff og huff. Årets kamp i Fredrikstad, med landets beste bortesuportere på plass, og så møter hjemmepublikummet opp med dette her. Herregud så flaut. Eneste som mangler er vikinghjelmer og ku bjeller. Noen må få satt en stopper for dette. Ring "bøsen" en eller annen da.
Noen som vet hvem som har funnet på det her?

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til:
Jeg sendte mail til Robert Nilsson for to uker siden. Har ikke fått svar ennå. Den arrogante mannen der, bryr seg jo ikke. Må få fjerna den amatøren der. "Klappere", øsj jeg blir kvalm bare jeg tenker på det. Minner meg så sinnsykt om Moss og kampen der borte i fjor. Skal de prøve å rette opp det at de solgte for mange billetter til klanen? Blir vi sunget ut så gjør vi det, enkelt og greit. Da må vi bare komme sterkere tilbake ved en senere anledning. Klappere og annet møkk trenger vi ikke.

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til:
BRA å se at begge avisene presenterer denne nyheten i dag. Da har kanskje publikum fått det med seg. Dette svineriet må bort fra arenaene. La håndballfolket få ha sine skrekkelige bjeller og klappere i fred, sammen med amerikansk basket.

Hold fotballen ren og fri - og stemmen klar!

ALL mulig honnør til Plankehaugens ledelse for iherdig arbeid MOT denne lydforurensingen.

:ffk:

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25