Husk meg
Brukernavn
Passord

Klanen - Velkommen!

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Endret:
Engafan, jeg tror de som hater Klanen er i absolutt mindretall. Tror tvert imot de aller fleste er fulle av beundring for dere som supportere. Jeg er ihvertfall det. Er også helt enig i at det er en del av morroa å ha gjester fra andre supportere innom forumet :) Det er vel bare en detalj vi ikke er enige om:

Ser fram til en kjempekamp på mandag, strålende sol, god stemning, og 3-0 til sluttresultat. :ffk:

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Endret:
Jeg liker ikke Klanen,men det er nok fordi dere er så gode. Og fordi at dere tiltrekker nye rekrutter fra hele landet.

For å begrunne mitt lille fjolleri overfor Klanen her inne, så skjedde det på grunn av en litt kjepphøy klansmedlem her inne.
Uansett, litt fjas mot hverandre må det være,ellers så hadde supportermiljøene blitt fryktelig kjedelig.
Vi sees i morgen.

---------------------------

Gøran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til:
Endret:

Det blir 1000-1000 på tribunen.

På matta vinner FFK, og en uventet målskårer setter det første målet for FFK.
Spissene får det "hett", og jeg vinner på oddsen.
(da går det rundt i hodet på........)

Ønskedrøm!

Ønsker alle en kjempe kamp.

M.v.h."Nattevakta"

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til:
Da er vi enige da Olavesen. :D Må få kondolere med "klapperne" og de andre falske lydvirkemidlene noen tullinger har plassert på stadioen deres. Synd at Plankehaugens ry og rykte blir ødelagt pga sponsorer osv. Får håpe alle forblir ubrukt, så får vi en kjempekamp i dag. Gleder meg!!

Enga 4 ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Det som er viktig er at det er flere ikke plankehaugen medlemer enn medlemer som ser FFK kamper, på bortekamper er det flere tusen, men det viktigste er vel tanken bak om å støtte opp klubben i tykkt og tynt, og ikke sette seg selv foran klubben??

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Velkommen skal Klanen og Enga være ! Håper det blir en festaften både fotballmessig og på tribunen !

UTEN tutere og klappere !:mad:

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25