Neste bortekamp...
Er sikkert den samme gjengen som arrangerte båtturene til Horten i fjor. Det var jo svært vellykket, for å si det mildt - og Plankehaugen hadde da ikke noe med denne turen å gjøre.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Anduril
Ikke har jeg den avisen,
Synd og skam på deg Anduril.:D ALLE Plankehaugenmedlemmer med respekt for seg selv, og Plankehaugen, bør jo abonnere på Demokraten. Plankehaugen får 200, av de 400,- som et abo koster. (dersom abo bestilles via Plankehaugen sine "slipper")
Ps. Jeg bestillte abo sjøl igår:ffk:
Macka fra start!
He he ... Ja burde kanskje det, men nå er jeg ikke spesielt imponert over aviser som komme litt nå og da. Enten så kommer det avis, ellers kommer det ikke avis.
Tror jeg heller donerer 200 kroner til Plankehaugen med en gang jeg :D
Tror jeg får ta en tur på Aristokraten og høre litt mer om båttur, det hørtes VELDIG bra ut.
Tror jeg heller donerer 200 kroner til Plankehaugen med en gang jeg :D
Tror jeg får ta en tur på Aristokraten og høre litt mer om båttur, det hørtes VELDIG bra ut.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Opprinnelig postet av Radoslaw
Opprinnelig postet av varheim
Radek...Hm...
Kjenner vi hverandre fra før ? :)
:) Post12
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
He, he...
Jeg fryktet egentlig at dette var deg.
Det lyser nemlig respekt av alle dem som kommer seg helskinnet gjennom Dostojevskij´s "Brødrene Karamasov".
Jeg bøyer meg herved i støvet... ;)
Jeg fryktet egentlig at dette var deg.
Det lyser nemlig respekt av alle dem som kommer seg helskinnet gjennom Dostojevskij´s "Brødrene Karamasov".
Jeg bøyer meg herved i støvet... ;)
FFK and Wisla Krakow forever...
:)Vi ses
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25