Det skal legges til at jeg ikke var til stedet på Molde Stadion, men etter hva jeg har hørt av FFKère, på riksdekkende fjernsyn, og av en sprudlende Bergstrøm på radion så var Risholt igjen banens dominerende. Får å sitere Herr Bergstrøm: "Han går utenpå Norges beste midtbane, han er banens dominant"
Får ikke anmelderen i Dagbladet med seg dette når han presterer å gi Risholt en 5èr på børsen.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Etter å ha hørt Bergstrøm på Radio Fredrikstad, var jeg sikker på at vi denne gangen kom til å se et 8 tall til Risholt på VG børsen. Men de fleste børser har jo Risholt som banens beste sammen med Sørlie. Overrasker meg noe at Koskela kun får 4, fikk et helt annet inntrykk enn "middels" på radioen.
Kanskje ikke den gode Bergstrøm er helt objektiv?
Forøvrig synes jeg VG børsen normalt sett får med seg det som reelt skjer på banen, i motsetning til flere andre aviser som har en tendens til å gi de mest "kjente" navnene for høye karakterer.:ffk:
Tror forøvrig flere aviser har fortsatt problemer med å se forskjell på Koskela og Risholt, flere steder står det at frisparket ble tatt av Risholt.:ffk:
nå vant vel molde sjansestatestikken med 13-4 i følge vg, så uten at jeg har sett kampen, vil jeg vel tro at risholt kanskje ikke styrte alt på midtbanen
Er det rart ikke folk ser forskjell på på Terro og Roger? Tror ikke Roger er tvilling, men trilling. Han er jo f..... helt lik Koskela. Til og med det spesielle løpesettet.
Men det gjør jo ikke noe at de er like gode da.
Ps Roger fortsett med tau i håret, da ser vi at det er deg!