Husk meg
Brukernavn
Passord

Tornekrattet

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til:
..helt enig. Balansegang.
Ellers er vi en kjekk gjeng.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
OK, da er det liksom greit. Hørtes nesten ut som det var en gjennomgangsgreie igjennom hele kampen, men hvis det skjedder tre ganger så er det rart at det i det hele tatt ble noen sak. Muligens Rudi prøvde å finne noe som fikk fokus vekk fra det faktum at de tapte? ;)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Knøttespiller
Ble medlem: 09 okt 03

Lagt til:
Jeg så på Fotballextra på TV2 og nrk2, og da hørte jeg bare noe fra plankehaugen. Hvis det idet hele tatt var noe tornekratt der :)

Og neste gang mor VIF "vinner" nok Klanen tribunekampen. De er rett og slett overlegende, men jeg tror nok ikke de vinner på banen som er det viktigste :ffk:

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Håper ikke døm dreper motet deres helt, sånn tribune messig sett....:cool:

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Endret:
Motet vårt er udødelig! Enda større drivkraft mot å bli bedre og større tror jeg fort dem kan gi oss.
Uansett hvor mange dem kommer, og hvor høyt dem synger vil det bare gire laget vårt til innsats.
Mange supportere og høyt lydnivå på tribunen er sjelden synonymt med høy
poengfangst, det er Enga´s hjemmestatistikk ifjor et bevis på. Bryne var da beste hjemmelag, iallefall veldig lenge, det sier vel alt om at tribunelyd er sterkt overvurdert i forhold til antall seire, og det er tross alt seieren på banen som er viktigst.

Macka fra start!

A-lagspiller

Lagt til:
Husk det du har sagt nå...

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03

Lagt til:
Hvis,(noe jeg faktisk tror er mulig) vi får med hele stadion, på enkle rop og sanger, så tror jeg også klanen vil kunne bli litt imponert. Vi hadde mange gode tendenser under RBK kampen. Det viktigste er at sittefolka følger etter selv om ikke mannen ved siden av har startet enda. Ble vel litt skuffa over de ved siden av oss i plankehaugen, men de kommer nok de også!!!!! INGEN skal slå oss i lyd på hjemmebane.:ee:o:o:ok::o

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Er alle gutta klare?
Er alle tribuner klare?

3000 klan og 8000 Fredrikstadsupporters....- kommer til å blåse godt ute på banen da.
Motet vårt er udødelig! bra dj...

A-lagspiller

Lagt til:
Den tveroversynginga har 15000 trøndere gjort før dere under tak mot klanen!!

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til:
ja men vi kan jo prøve da .. må jo bare prøve ..

1 plass. 2005

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03

Lagt til:
Er det slik at vi MÅ gjøre noe ingen andre har gjort før? eller holder det med å lage god stemning på stadion. Jeg begynner å bli så lei av at det har den gjort før, det gjorde vi før dere osv. Slapp av hjelmegutt, klappeklosser skal vi ikke ta etter dere !!!!!!!!!:mad:

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!

A-lagspiller

Lagt til:
Ikke plagiat prek jeg preker om, men om at klanen faktisk er vant med trøkk! alle supporterklubbe mobiliserer mot Vål`enga! Så tversoversynging er ikke noe nytt for døm!! Men for all del prøv! Døm vil bara "møe" tell dere og synge "jævla bønder", samt riste med nøklane! DingDing!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Du kan så mye du....

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Hjælmen
Husk det du har sagt nå...

Hva er det du sikter til?? Hva er det å huske? Skjønte ikke hva du mente med den, men...:

Målet vårt må ALDRI bli å imponere Klanen. Vi skal støtte guttane så godt vi kan, og vi blir faktisk bedre og bedre.
Vi har mye å gå på, skal fortsette å vokse, fortsette å øke desibeltrykket, fortsette å elske klubben i våre hjerter.

Guttane/laget bakkær oss opp, og sier seg veldig fornøyd med, og setter utrolig pris på vår innsats så langt. DET er det viktige, så får Klanen, Kanari og Kråker mene hva dem vil om oss.

Vi vil vel aldri klare å matche Klanen på tribunen, hva lydnivå anngår, men iløpet av 2-3 år skal vi være på høyden når det gjelder sang/rop- repertoar.
Ikke for å imponere Klanen, men fordi guttane fortjener det.

Gleder meg til mandag, Enga skal iallefall slås på banen:ffk:!!!

Macka fra start!

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av djpete

Målet vårt må ALDRI bli å imponere Klanen. Vi skal støtte guttane så godt vi kan, og vi blir faktisk bedre og bedre.
Vi har mye å gå på, skal fortsette å vokse, fortsette å øke desibeltrykket, fortsette å elske klubben i våre hjerter.

Guttane/laget bakkær oss opp, og sier seg veldig fornøyd med, og setter utrolig pris på vår innsats så langt. DET er det viktige, så får Klanen, Kanari og Kråker mene hva dem vil om oss.

Beste jeg har sett på lenge..
(SELVOM DET ER EN SEN HELG FOR OSS STUDENTER)

Slenger meg helt og holdent med den!!!!!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25