Nervøs i hele 2.omgang...Detta var sinnsykt godt..
Vi trengte dette og håper nå at pressen får annet en gammal statistikk pess å skrive om..og om når kommer det første målet..
Hørte på radio at Kongen var konge idag også (RR):ffk::ffk::ffk::ffk:
UTROLIG!!! sitter her paa santorini, saa de siste minuttene av kampen paa webtv i elendig kvalitet men who cares, foerste 3 poeng er fixa!! ikke mere nerver og venting paa det foerste maalet, naa er vi i gang! litt synd at ikke ringberg scora, men skjoente han var naerme og han kommer sikkert godt etter hvert.. og godt aa se at steinar hadde noen sterke redninger, det er det som trengs i tippeligaen! selvsagt e roger kungen!! gleder meg stort til aa komme hjem naa :D
yassas fra santorini, hellas!
---------------------------
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Endelig hadde vi marginene med oss!! Molde hadde noen store sjanser på slutten der, men Steinar spilte en fantastisk god kamp og tok det som traff mål. Jeg så kampen på WebTV og det funka veldig bra! Litt uklart bilde og litt hakking her og der, men det var fantastisk morro å se guttane krige seg til en seier! Smakte ekstra godt at jeg(og broder) hadde satset med hjerte på centrebet`n!!:ffk:
Detta var deilig...har nesten ikke negler igjen etter det presset vi lot Molde få i 2. omgang. Håper ikke gutta lar seg presse like mye i senere kamper, da må jeg begynne å spise oppover armen når neglene er borte.
Får hjerteproblemer av Bergstrøm...makan til kommentator. Når han skrev mål i begynnelsen hvor den gikk i stanga trodde jeg jeg skulle dø. For en dag...
Bergstrøm er helsefarlig :) Når han snakker om 5-meter så er det 10-12 meter, og sier han 16-meteren så snakker vi 25-30 meter. Ikke rart alt høres skummelt ut...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
Ikke så ofte det han sier gir et riktig bilde av kampen, men det er veldig engasjerende - og det er tross alt bedre enn det motsatte. Var derimot glad over at jeg hvert fall fikk sett kampen i dag over web-tv. Var en nervepirrende opplevelse det også, selv uten Bergstrøm...
Men, uten redsel for å være kjip og teit: vi var også utrolig heldige! Molde kunne enkelt ha scoret flere mål. Vi er nødt til å luke bort de livsfarlige utrusningsfeilene til Steinar og trenger desperat bedre angrepsspillere enn de vi har. Jada, gi meg gjerne huden full av kjeft nå, de som ønsker det, men de siste treningskampene og nå etter tre serierunder viser dessverre at vi er fryktelig "tynne" framover på banen.
Vi får håpe det blir bedre, og viktigst: glede oss stort over at vi har spillere som Koskela og spesielt Risholt. En fryd å se han herje med de oppjåla Molde-pinglene. Hurra! :ffk::ffk::ffk:
Det er helt nydelig...... fantastisk.... Nå er det vålerenga som skal få så hatten passer!! De skal KNUSES forran 10000 folk på stadion neste mandag, å jeg sier med dialekta til mannen som har gjort tippeliga spill mulig: Æ glær mæ!!!!:D
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
Enig med ffk-thomas...vi har et forbedringspotensiale i å opptre rolig i forsvar, særlig når vi blir presset. Men jeg tror dette kommer med erfaringen vi vil skaffe oss fremover...vi blir bare bedre og bedre!
Hørte på kampen på Radio Fredrikstad, og Bergstrøm MÅ skjerpe seg!!!! Han ropte vel mål til både MFK og FFK selv om ballen gikk utenfor... Har ikke nerver til sånt!!
Litt synd at det var en forsvarsspiller som scoret når vi først skulle få mål... hadde nok hjulpet bra på selvtilliten til ringberg om han hadde satt den... Men så lenge vi vinner driter jeg fullstendig i hvem som scorer!!!
Blir det seier mot VIF også, er vi virkelig i rute!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!