Mener å ha lest her inne før at man bør satse på NRK, den skulle vist være bedre. Kos deg....med en FFK seier!
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Har prøvd web-tv ved noen anledninger med varierende hell. Tjenesten er av og til ustabil og husk derfor at du har rett til å få pengene refunert dersom du ikke får det produktet du betaler for. Ved å sende en mail med kjøpsdata til den ansvarlige for tjenesten skal pengene bli ført tilbake til din payex-konto.
Men for all del, når det funker er det jo en glimrende måte å få sett laget sitt på når man ikke har mulighet til å se kampen live eller på tv.
Nextgentel som jeg har internetlinje hos har avtale med TV2 om 1500kbit/sek, mens på nrk får jeg kun 640kbit/sek så valget ble ikke vankelig for min del.
Neida Snæbb1, håper da sterkt på 3 poeng jeg! Ikke noe hadde jo vært bedre enn om alle H og U som har blitt tippet på kampen Molde-FFK idag viser ser å være fullstendig feil, f.eks. pga. 0-5! Ser at Scheie også har har begynt å få trua på guttane, han har markert HU. Tidligere har han hatt sikre FFK tap som markeringer.
Hm... Jon Syversen skrev dette i en annen tråd tidligere i uka:
"Det blir visstnok ikke overføring til Mets/Dis allikevel. Det blir altfor dyrt å overføre kamper som kun går på web-tv. Vi snakker store investeringer, men det kunne de vel ha tenkt på før...Nå må jeg dra til Molde allikevel!!"
Men jeg sitter jo i Oslo uansett, så blir nok web-tv fremfor nettradio her (synd det er dårlig synch)
Begynner å angre på at jeg tippa U (1-1) i konkurransen her... Har trua på 3 poeng plutselig! :ffk:
Jeg har forstått det sånn at man kan endre tipset sitt helt fram til kampstart. Så hvis du vil gjøre alvor av trua de, så kan du bare gå inn å redigere ditt tidligere tips.:ffk: